کراس اور کامپکت الکتریکی آئودی سال ۲۰۲۰ می‌آید + تصاویر

چهارشنبه 28 آذر 97 ساعت 15:52
کراس اور کامپکت الکتریکی آئودی سال 2020 می‌آید + تصاویر

آئودی شاید با شاسی بلند E-Tron کمی دیر وارد بازی کراس اورهای الکتریکی شده، ولی با این خودرو آئودی تازه وارد دنیای خودروهای الکتریکی شده و مدل‌های بسیاری را در آینده از این شرکت آلمانی شاهد خواهیم بود.

این خودروساز به گزارش اتوکار در حال آماده سازی یک کراس اور باتری الکتریکی دیگر است که از نظر اندازه بدنه، جایگاهی بین Q2 و Q3 خواهد داشت.

گفته می‌شود آئودی سال آینده با رونمایی از یک مدل کانسپت، پیش نمایشی از این کراس اور جذاب را به دنیا نشان خواهد داد و قصد دارد نسخه نهایی را سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند. برخلاف E-Tron، که روی پلت فرم MLB ساخته شده، این مدل جدید قرار است از پلت فرم جدید MEB گروه فولکس واگن استفاده کند.

کراس اور کامپکت الکتریکی آئودی سال 2020 می‌آید + تصاویر

این پلت فرم را خودروهای الکتریکی شرکت‌های تحت مالکیت فولکس واگن استفاده خواهند کرد و به عنوان یک پلت فرم بسیار انعطاف پذیر، امکان ساخت مدل‌های در اندازه‌های مختلف روی آن وجود دارد.

این بدین معنی است که با توجه به کاهش هزینه‌های تولید برای آئودی، این کراس اور جدید الکتریکی شرکت قیمتی رقابتی خواهد داشت. مجله بریتانیایی اتوکار تخمین می زند قیمت شاسی بلند کوچک الکتریکی جدید آلمان قیمت پایه‌ای حول و حوش ۳۰ هزار پوند داشته باشد.

در حالی که هنوز هیچ کسی خارج از شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه الکتریکی این خودرو ندارد، ولی طبق ادعای مارک لیخته، سرطراح برند آئودی، در طراحی این خودرو از کانسپت E-Tron GT الهام گرفته شده است.

منبع ترجمه: CarsCoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar