آخرین قیمت محصولات مینی در بازار تهران چند؟

بروزرسانی در: شنبه 21 اردیبهشت 98 ساعت 18:19
آخرین قیمت محصولات مینی در بازار تهران چند؟

آخرهای سال پیش بود که پرشیا خودرو نماینده متولی محصولات بی‌ام‌و در ایران اقدام به واردات و رونمایی از محصولات مینی در کشور کرد که ایرانیان خاطره ۴۰ ساله از این برند داشته و اتومبیل‌های قدیمی این برند مورد توجه آنها بوده است. اتومبیل‌های مینی در مدل‌های گوناگون رونمایی شد و با توجه به ساخت و طراحی گوناگون آنها مورد توجه متقاضیان و اهالی رسانه قرار گرفت.

پرشیا خودرو متولی محصولات بی ام و در کشور قیمت تازه اتومبیل‌های مینی را در حالی منتشر کرد که اخبار سال پیش حکایت از قیمت‌های به مراتب کمتر از آنها را داشتند. البته گفتنی است که شمار کمی از پیش فروش‌های مینی که در اسفند ماه سال پیش انجام شده بود، به متقاضیان تحویل داده شده و به زودی مدل‌های گوناگون مینی را در خیابان‌ها خواهید دید!

متقاضیان خرید این اتومبیل می‌توانند برای خرید مینی کوپر S با مدل ۲۰۱۸ با پرداخت ۵۸۰ میلیون تومان اقدام به خرید این اتومبیل نمایند.

مینی کلابمن S با مدل ۲۰۱۸ هم ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آخرین اتومبیل تغییر قیمت یافته اتومبیل‌های مینی در کشور، مینی کانتریمن S با مدل ۲۰۱۸ است که ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

شرایط فروش نقد و اقساطی مینی کوپر 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar