اعلام قیمت جدید مدل‌های چری در ایران (اردیبهشت ۹۷)

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اعلام قیمت جدید مدل‌های چری در ایران (اردیبهشت 97)

قیمت بسیاری از خودروهای وارداتی به ایران افزایش یافته است و حتی تعدادی از برندهای معتبر مثل کیا در یکماه چندین بار به دست نمایندگان رسمی آن شامل افزایش قیمت شدند و حالا خودروسازان چینی هم به صف افزایش قیمت اضافه شده و در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که از طرف نماینده چری در کشور منتشر شده است، محصولات این خودروساز چینی هم گران شدند!

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در کشور در تازه‌ترین اطلاعیه خودرو از قیمت جدید محصولاتش رونمایی کرد.

طبق این اطلاعیه آریزو ۵ دستی که پیش از این با قیمت ۷۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد، از امروز با قیمت ۷۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

آریزو ۵ توربو هم در اطلاعیه جدید ۹۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به قیمت قبلی افزایش قیمت یک میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

تیگو ۵ آپشنال (IL) هم با قیمت ۱۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد که نسبت به قیمت ماه پیش این خودرو چیزی نزدیک به ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

تیگو ۵ آپشنال (IE) که در ماه پیش با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شد در حال حاضر ۱۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

چری تیگو ۷ آخرین اتومبیلی است که شامل افزایش قیمت شده و با قیمت ۱۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته می‌شود. این اتومبیل در تعرفه قبلی ۱۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar