اعلام قیمت هیوندای سوناتا پلاگین هیبریدی ۲۰۱۸

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اعلام قیمت هیوندای سوناتا پلاگین هیبریدی 2018

شرکت هیوندای قیمت خانواده هیوندای سوناتا پلاگین هیبریدی ۲۰۱۸ را اعلام کرده است. از مهم‌ترین موارد قابل توجه می‌توان به قیمت پایه ارزان‌تر در مقایسه با قبل و تنوع بیشتر مدل‌ها اشاره کرد.

هیوندای روز گذشته اعلام کرد که هیوندای سوناتا پلاگین هیبریدی مدل ۲۰۱۸، که از برخی عناصر طراحی سوناتا ۲۰۱۸ بنزینی بهره می‌برد، قیمت پایه‌ای برابر با ۳۳ هزار و ۲۵۰ دلار خواهد داشت. با این احتساب، قیمت پایه مدل ۲۰۱۸ در مقایسه با مدل قبلی ۱۳۵۰ دلار کمتر شده است. علیرغم قیمت پایین‌تر، سوناتا ۲۰۱۸ پلاگین هیبریدی رنج حرکتی بالاتری (تقریباً ۵۰ کیلومتر) دارد و سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا رنج حرکتی ترکیبی آن را ۹۶۰ کیلومتر تخمین زده است.

نسخه فول آپشن سوناتا پلاگین هیبریدی Limited برخلاف مدل پایه، در مقایسه با مدل ۲۰۱۷ تقریباً ۲۵۰ دلار افزایش قیمت داشته و قیمت پایه آن از ۳۸ هزار و ۸۵۰ دلار شروع می‌شود. البته با هزینه کردن بیشتر برای خرید این خودرو، شما امکانات بیشتری هم مانند ترمز اضطراری خودکار، چراغ‌های جلو LED، سیستم کمکی حفظ مسیر، فرمان گرم شونده، شارژ بی سیم تلفن همراه و پورت‌های USB برای سرنشین‌های ردیف عقب را علاوه بر تجهیزات استاندارد مدل پایه در اختیار خواهید داشت.

به تمامی قیمت‌ها در آمریکا ۸۸۵ دلار هزینه تحویل اضافه می‌شود و دولت، یارانه خرید ۴۹۱۹ دلاری برای آن ارائه کرده است.

هیوندای سوناتا پلاگین هیبریدی ۲۰۱۸ هم اکنون در تمامی نمایندگی‌های هیوندای در آمریکا برای فروش موجود است.

منبع ترجمه: وب سایت Left Lane News

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar