نگاهی به قیمت خودروهای لاکچری بازار تهران!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به قیمت خودروهای لاکچری بازار تهران!

در بازار خودروی ایران معنی خودروی لوکس به معنای واقعی تغییر کرده است. خودروهای کره ای و ژاپنی که چند سال گذشته خودروهای میان رده بازار و مناسب اقشار متوسط جامعه بودند اکنون به خودروهای لوکسی تبدیل شده اند که در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون تومان قرار گرفته اند. از این دسته می توان به خودروهای کیا سورنتو ، تویوتا راو فور و هیوندای سانتافه و آزرای جدید اشاره کرد.

خودرو هایی هم که در گذشته در محدوده قیمتی ۵۰۰ میلیون قرار داشتند حال به محدوده قیمتی بالای یک میلیارد وارد شده اند که از جمله این خودرو ها می‌توان به پورشه باکستر S، پورشه ماکان توربو ، ب ام و ۷۳۰ و ولوو XC90 اشاره کرد. خودرو های میلیاردی سالیان گذشته اما، الان دیگر به سختی می‌توان نسخه های صفر کیلومتر آنها را پیدا کرد و در صورت وجود هم قیمت های سرسام آور بیشتر از دو میلیارد تومان را دارا خواهند بود. خودرو هایی مانند مرسدس بنز S500 ، مازراتی و پورشه کاین توربو من از جمله این خودرو ها هستند. در ادامه جدول خودرو های وارداتی که بیشتر از یک میلیارد قیمت دارند را مشاهده خواهید کرد.

قیمت انواع اتومبیل های لوکس موجود در بازار تهران :

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

9 دیدگاه ها برای "نگاهی به قیمت خودروهای لاکچری بازار تهران!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهنام
مهمان

خدا خیرشون نده

مجید
مهمان

چرا پراید و تیبا بینشون نیست خب؟

milad
مهمان

از چند روز دیگه هم همینا لاکچری و لوکس میشن

ناصر
مهمان

خدا لعنت کنه باعث و بانیاشو

محمد
مهمان

خدا لعنتشون کنه

ععع
مهمان

اسمش دزدی و غارت ملت بدبخت.به بهونه دلار چند صد ملیون کشیدن رو ماشینا.هر ساعت قیمتشون داره میره باالا و اون … هایی که میخرن شدت میدن این دزدی و چاپیدنو

milad
مهمان

ماشین ۵۰ هزار دلاری
در وطنم ایران ۱.۵ میلیارد
خداییش اسمش چیه ؟

مهدی
مهمان

لعنت الله علی القوم الظالمین

پارسا
مهمان

اگه منظورت ماکان هستش اون چهل هزار دلاره