آتش سوزی فورد GT مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آتش سوزی فورد GT مدل 2017 صفر کیلومتر!

یک دستگاه فورد جی تی ۲۰۱۷ که اخیراً تحویل خریدار شده و فقط ۶۰ کیلومتر کار کرده بود، به علت آتش سوزی کاملاً از بین رفته است. ظاهراً این یکی از اولین حادثه‌های این ابرخودروی آمریکایی می‌باشد.

هنوز جزئیاتی از این آتش سوزی و علت وقوع آن هنوز در دست نیست. ولی ما توانسته‌ایم این دو تصویر را از حادثه پیدا کنیم. این تصویر بدون شک دل هر ماشین بازی را به درد می‌آورد.

در تصاویر مشخص است که آتش سوزی از عقب یا وسط خودرو شروع شده که به احتمال زیاد، منبع وقوع آن خود موتور، سیستم اگزوز یا قطعات الکترونیکی اطراف آن‌ها بوده است. ظاهراً آتش سوزی به سرعت گسترش پیدا کرده و کل بخش عقب خودرو را نابود کرده است. هم اکنون چیزی جز چند تکه آهن پاره از قسمت عقب خودرو باقی نیست.

آتش سوزی فورد GT مدل 2017 صفر کیلومتر!

آتش سوزی‌های از این دست معمولاً به سرعت خودرو را نابود می‌کنند، ولی ماموران آتش نشانی موفق شده‌اند قبل از سرایت آتش به بخش جلوی خودرو، آن را خاموش کنند. هر چند این موضوع خبر خوشحال کننده‌ای برای مالک آن نخواهد بود و ابرخودروی وی تقریباً می‌توان گفت به طور کامل نابود شده است.

مالک این ابرخودروی فورد در میان ماشین بازهای آلمان فرد بسیار معروفی است و کلکسیونی از ابرخودروهای مختلف برندهایی مانند بوگاتی، مک لارن، فراری و لامبورگینی را دارد. در زمان وقوع آتش سوزی، این خودرو حدوداً فقط ۶۰ کیلومتر کار کرده بود.

به محض دریافت جزئیات بیشتر در مورد این حادثه، شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar