آغاز مونتاژ آئودی A1 جدید در خط تولید مارتورل سئات

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
آغاز مونتاژ آئودی A1 جدید در خط تولید مارتورل سئات

مونتاژ نسل جدید آئودی A1 جدید در خط تولید مارتورل سئات در کشور اسپانیا شروع بعد از شاسی بلند Q3 تبدیل به دومین مدل آئودی شده که در این کارخانه تولید می‌شود.

این سوپرمینی آئودی بعد از موفقیت بزرگ نسل قبلی Q3 قرار است فقط در این کارخانه تولید شود. نسل قبلی شاسی بلند مذکور از سال ۲۰۱۱ در این کارخانه مونتاژ می‌گردد. نسل قبلی آئودی A1 در بروکسل تولید می‌شد و Q3 جدید را آئودی در کارخانه گیور در مجارستان می‌سازد.

کارخانه مارتورل A1 جدید را در خط تولید بازسازی شده شماره ۳ در دو شیفت تولید می‌کند. کریستین ولمر، از مدیران ارشد سئات در این باره گفته: "آئودی A1 جدید تحت بهترین و باکیفیت‌ترین استانداردها ساخته می‌شود و همین، می‌تواند تاییدی بر تعهد گروه آئودی به کارخانه مارتورل به عنوان یک خط تولید استراتژیک در شبکه جهانی گروه فولکس واگن باشد."

آغاز مونتاژ آئودی A1 جدید در خط تولید مارتورل سئات

آئودی A1 سومین مدل جدیدی است که در کارخانه مارتورل تولید خواهد شد. سئات ایبیزا و سئات آرونا از قبل در این کارخانه مونتاژ می‌شوند. برای راه اندازی دو شیفت جدید، این کارخانه اخیراً ۵۰۰ کارگر جدید استخدام کرده است.

پیتلر کوسلر، از مدیران آئودی در این باره می‌گوید: "طی سال‌های اخیر، کارخانه مارتورل با کارکنان بسیار ماهر خود شاسی بلند Q3 را ساخته و در موفقیت بزرگ آن نقش مهمی داشته‌اند. این کارخانه اکنون با سیستم تولید مبتنی بر کیفیت آئودی هماهنگی بسیار خوبی دارد. از این رو، مارتورل برای ما یک مکان ایده آل برای ساخت آئودی A1 جدید محسوب می‌شود."

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar