آیا این نسل بعدی موستانگ هیبریدی است؟ + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
آیا این نسل بعدی موستانگ هیبریدی است؟ + ویدیو

امروز، شرکت فورد یک ویدیو تبلیغاتی جدید منتشر کرده است. این ویدیو بیش از یک دقیقه است و در آن، برایان کرنستون، بازیگر نقش والتر وایت در سریال بریکینگ بد هم حضور دارد و به تاریخچه غنی فورد در صنعت خودرو و همچنین به آینده این شرکت می‌پردازد. این کلیپ تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن ساخته شده، ولی بخشی در آن وجود دارد که خیلی‌ها را به فکر فرو برده است. در ثانیه ۳۶، تصویری مرموز از یک خودرو با نشان موستانگ روی آن به نمایش در می‌آید. خودرو بدون شک موستانگ فعلی نیست، سوالی که این جا مطرح می‌شود که این خودرو دقیقاً چیست؟

با گرفتن یک اسکرین شات از آن و به کمک فتوشاپ، ما موفق شدیم برخی جزئیات بیشتر از آن در بیاوریم. به جز لوگوی نورپردازی شده موستانگ روی جلوپنجره، چیز خیلی بیشتری را نمی‌توان از آن متوجه شد. در این مورد ما با فورد تماس گرفتیم و یکی از سخنگوهای شرکت گفته که این خودرو پیش نمایشی از آینده شرکت و خودروهایی است که فورد می‌خواهد در آینده روانه بازار کند.

آیا این نسل بعدی موستانگ هیبریدی است؟ + ویدیو

این بیانیه شاید مبهم باشد، ولی حداقل تأیید می‌کند که قضیه بسیار جدی‌تر از فقط یک رندر از محصولات آینده آن‌هاست. شاید حداقل بتوانیم در آینده‌ای نزدیک آن را در قالب یک مدل کانسپت ببینیم. ولی چه نوع کانسپتی؟

با نگاهی به جلوپنجره می‌تواند حدس زد که با خودرویی الکتریکی طرف هستیم، ولی ارتفاع آن بسیار کم است و این خودرو نمی‌تواند آن کراس اوری باشد که فورد گفته مبتنی بر موستانگ می‌خواهد بسازد. اگر نشان موستانگ روی آن وجود نداشت احتمالاً فکر می‌کردیم که با یک کانسپت سدان الکتریکی سروکار داریم. در حال حاضر، بهترین حدس ما می‌تواند موستانگ هیبریدی باشد که شرکت گفته در سال ۲۰۲۰ می‌خواهد روانه بازار کند.

اگر این گونه باشد، برای اولین بار شرکت نسل آینده موستانگ را نمایش داده است. طراحی بخش جلویی بسیار متفاوت از مدل فعلی موستانگ بوده و از این رو، نمی‌توان گفت این خودرو نسخه الکتریکی نسل حاضر موستانگ می‌باشد. با توجه به وجود تفاوت‌های زیاد بین این خودرو و مدل فعلی موستانگ، می‌توان حدس زد نسل بدی این خودرو محبوب آمریکایی ظاهری بسیار متفاوت خواهد داشت.

با توجه به در پیش بودن دو نمایشگاه خودروی لس آنجلس و دیترویت، منتظر اخبار بیشتری در مورد فورد موستانگ باشید. فورد هنوز به صورت رسمی GT500 را رونمایی نکرده است، ولی هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که شرکت چه زمانی از نسل جدید موستانگ رونمایی خواهد کرد.

منبع ترجمه: Motor trend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar