احتمال تفاوت در بی ام و سری ۳ تولید مکزیک

بروزرسانی در: یکشنبه 9 دی 97 ساعت 01:48
احتمال تفاوت در بی ام و سری 3 تولید مکزیک

طبق برخی اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده‌اند، نخستین مدل‌های سری ۳ نسل G20 بی ام و که در خط تولید سن لوئیس پوتوسی در مکزیک تولید خواهند شد، تمام امکانات و پکیج‌هایی که روی مدل‌های ساخت آلمان وجود دارد را ممکن است نداشته باشند. نخستین نمونه‌های این خودرو ماه آوریل و مه از خط تولید مذکور خارج خواهند شد و از نظر مشخصات فنی تفاوتی با دیگر مدل‌های تولید آلمان ندارند.

در گزارش‌ها آمده که پکیج لاکچری و پکیج ام اسپرت در مدل‌های اولیه ارائه نخواهند شد و همچنین خبری از در عقب برقی و گرم کن صندلی عقب نیست. رنگ‌های بدنه نقره‌ای متالیک، سفید متالیک و آبی متالیک نیز در مدل‌های اولیه ساخت مکزیک وجود نخواهند داشت.

احتمالاً تولید مدل‌ها بسته به سفارش مشتریان قرار است بین کارخانه‌های مختلف شرکت بی ام و در سراسر جهان تقسیم شوند.

ماه اکتبر گذشته بود که نخستین مدل تولیدی بی ام و کارخانه سن لوئیس پوتوسی در مکزیک از خط تولید خارج شد. نخستین سری ۳ نسل جدید هم یک مدل سفید رنگ مجهز به پکیج اسپرت لاین است که به زودی قرار است در مکزیک از خط تولید خارج شود.

نسل هفتم بی ام و سری ۳ به زودی و قبل از ورود به بازار در ۹ مارس ۲۰۱۹، در سه خط تولید شرکت بی ام و واقع در شهرهای مونیخ، شنیانگ چین و سن لوئیس پوتوسی مکزیک قرار است مونتاژ شود.

بی ام و کار ساخت یک خط تولید جدید در آمریکای شمالی را سال ۲۰۱۶ شروع کرده بود که این کارخانه هم امسال تکمیل شد. دو خط تولید آمریکای شمالی واقع در اسپارتانبرگ آمریکا و سن لوئیس پوتوسی مکزیک روی هم رفته ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰ هزار دستگاه را دارند و برای شروع، ظرفیت سالانه ۴۱۰ هزار دستگاهی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. بی ام و برای ساخت کارخانه مکزیک ۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده بود.

این کارخانه ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه دارد و کاملاً مبتنی بر انرژی باد و خورشیدی کار خواهد کرد. جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های تولید بی ام و قرار است در این خط تولید به کار گرفته شوند و برای نخستین شاهد استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی دیجیتال خواهیم بود.

این کارخانه تقریباً ۱۵۰۰ شغل مستقیم ایجاد کرده و به موجب آن بی ام و با ۱۲۰ تولید کننده و قطعه ساز مکزیکی می‌خواهد همکاری کند.

منبع ترجمه: BMWBLOG

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar