احتمال رونمایی از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در ژنو ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
احتمال رونمایی از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در ژنو 2019

شایعات در ارتباط با یک نسخه سوپر اسپرت از بوگاتی شیرون مدت زیادی است که ورد زبان محافل خودرویی شده است و به نظر می‌رسد این شرکت فرانسوی واقعاً قصد دارد از چنین نسخه‌ای رونمایی کند.

وب سایت The Supercar Blog به نقل از یک منبع آگاه داخل شرکت گفته که بوگاتی قصد دارد این نسخه قدرتمند شیرون را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ معرفی جهانی کند.

گفته می‌شود این مدل در مراسم رونمایی دیوو، در قالب طرح‌های اولیه رسمی به برخی از مشتریان مهم شرکت نشان داده شده است. در آن زمان، بوگاتی این خودرو را با عناوین موشک زمین به زمین و زیبای سرعت معرفی می‌کرده است.

اگر بوگاتی شیرون سوپر اسپرت واقعاً در دست طراحی باشد، به احتمال زیاد شاهد برخی به روز رسانی‌های آیرودینامیکی و یک رژیم لاغری مختصر برای آن خواهیم بود. این تغییرات شیرون سوپر اسپرت را از مدل اسپرت نیز سبک‌تر خواهد کرد. جالب است بدانید شیرون اسپرت خود تقریباً ۱۸ کیلوگرم در مقایسه با نسخه استاندارد شیرون سبک‌تر می‌باشد.

احتمال رونمایی از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در ژنو 2019

این خودرو نیروی مورد نیازش را همچنان از همان موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر W شکل چهار توربو تأمین می‌کند. هرچند، به اعتقاد این وب سایت، موتور مذکور در شیرون سوپر اسپرت بیش از ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد، ولی اعداد دقیق هنوز مشخص نیستند.

با این خودرو شاید بالاخره بوگاتی بتواند رکورد سرعت را دوباره از کونیخزگ پس بگیرد. البته مدیرعامل بوگاتی قبلاً در مصاحبه‌ای با CNBC گفته بود که این موضوع در اولویت بوگاتی قرار ندارد.

تولید این مدل ظاهراً محدود خواهد بود و فقط ۲۰ تا ۴۰ دستگاه قرار است ساخته شود. همان طور که حدس زده‌اید، بوگاتی هم اکنون درخواست‌های خرید زیادی برای این مدل دریافت کرده است.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar