اعلام زمان رونمایی مینی کوپر S E مدل ۲۰۲۰

چهارشنبه 29 خرداد 98 ساعت 16:03
اعلام زمان رونمایی مینی کوپر S E مدل 2020

گرچه طی مدت اخیر تصاویر جاسوسی و تیزر زیادی از مدل نهایی مینی کوپر S E الکتریکی منتشر شده و دیده‌ایم، ولی در مورد مشخصات فنی و همچنین زمان رونمایی آن اطلاعات زیادی به بیرون درز نکرده است. ولی امروز، شرکت مینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که روز ۹ جولای، قصد دارد از این مدل هاچ بک الکتریکی فوق العاده جذاب رونمایی کند.

همان طور که در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید، این خودرو بیشتر آلمان‌های طراحی خود را از مدل کانسپتی که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود قرض گرفته است که از آن جمله می‌توان به جلوپنجره خودرو با نوار زرد و سبز و رینگ‌های چهار پر اشاره کرد. همان گونه که احتمالاً می دانید، این خودرو مبتنی بر مینی هاردتاپ ساخته شده و حتی اسکوپ روی کاپوت آن را در این مدل نیز می‌توانید بیابید. این مورد خاص را می‌توان یکی دیگر از نشانه‌هایی دانست که مینی تلاش می‌کند تا آن را به مدلی قابل قیاس با خودروهای احتراق داخلی تبدیل کند.

اعلام زمان رونمایی مینی کوپر S E مدل 2020

ما بسیار هیجان زده هستیم تا هر چه سریع‌تر با مشخصات فنی این خودروی الکتریکی جذاب آشنا شویم. در نمونه‌های اولیه که چند ماه پیش توسط مجلات خودرویی تست شدند، از پیشرانه خانواده بی ام و i3S استفاده شده بود. اگر در مدل نهایی نیز به همین ترتیب باشد این خودرو باید ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید کند که فقط ۸ اسب بخار از مدل احتراق داخلی مینی کوپر S کم‌تر است. ظرفیت پیمایشی نمونه اولیه این خودرو در تست‌های مجلات عددی برابر با حدوداً ۲۰۰ کیلومتر بود. این عدد در واقع کم‌تر از ۲۴۰ کیلومتر ظرفیت پیمایش نمونه اولیه مینی E که تقریباً یک دهه پیش رونمایی شده بود. بعد از رونمایی رسمی قطعاً با اطلاعات کامل مشخصات فنی و همچنین پرفورمنس این خودرو آشنا خواهیم شد.

autoblog

منبع : Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar