افشای تصاویر جاسوسی از جانشین بی ام و Z4

بروزرسانی در: جمعه 16 اسفند 98 ساعت 03:41
افشای تصاویر جاسوسی از جانشین بی ام و Z4

مدیران بی‌ام‌و، تولید مدل Z4 را برای سال ۲۰۱۷ متوقف کرده‌اند؛ اما تصاویر نسخه‌ی اولیه از خودرویی در همین کلاس، هواداران این برند آلمانی را خوشحال کرده است.

در سال‌های پیش، دیدن تصاویر جاسوسی از مدل‌های آینده، سرگرمی جذاب علاقه‌مندان به صنعت خودرو بود. امروزه با حضور گرافیست‌های چیره‌دست و آشنا به اصول طراحی خودرو، محصولات آینده‌ی برندها قبل از تولید نهایی، شبیه‌سازی می‌شوند.

وبلاگ X-Tomi به‌تازگی رندری از جانشین Z4 منتشر کرده که با زبان طراحی فعلی در خودروهای بی‌ام‌و سازگار است. این طرح، الهام گرفته از مدل ۲۰۱۷ خودروی سری ۴ است و با چراغ‌هایی انتقامجو همراه با سپر و جلوپنجره‌ی اسپرت دیده می‌شود. از سویی دیگر، خطوط حجم‌دهنده به شکلی هنرمندانه کاپوت جلو و گلگیرها را جذاب جلوه می‌دهند؛ درحالی‌که از طراحی خوب رینگ‌ها نیز نباید غافل شد.

جالب است بدانید که نسل آینده‌ی Z4 (که البته ممکن است نام دیگری داشته باشد)، با همکاری تویوتا و روی پلت‌فرمی مشترک با این برند ژاپنی ساخته خواهد شد. نسل جدید تویوتا سوپرا هم احتمالا روی این پلت‌فرم عرضه خواهد شد. جزئیات زیادی از این پروژه در دست نیست؛ اما به گفته‌ی مدیران بی‌ام‌و، مدل آینده‌ی Z4 از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی و ۳ لیتری توئین‌توربو استفاده خواهد کرد که حدودد ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar