انتشار تصویر تیزر اولین خودروی الکتریکی شرکت چینی جیون

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار تصویر تیزر اولین خودروی الکتریکی شرکت چینی جیون

در حال حاضر، تعداد خودروسازهایی چینی که مدل‌های الکتریکی تولید می‌کنند اصلاً کم نیست، با این حال، یک شرکت جدید قصد دارد نخستین مدل خود را ماه آینده در لس آنجلس رونمایی کند.

این خودرو که توسط شرکتی جدید به نام جیون تولید شده، گفته می‌شود یک مدل‌های پرفورمنس لوکس است که به تکنولوژی خودران هم مجهز می‌باشد.

این شرکت هنوز جزئیاتی زیادی در مورد این خودرو منتشر نکرده، ولی تأیید نموده که مدل جدید آن‌ها از یک طراحی بدنه جسورانه بهره می‌برد که با همکاری شرکت Gaffoglio Family Metalcrafters, Inc طراحی شده است. شاید این نام خیلی برای شما آشنا نباشد، ولی GFMI را خیلی‌ها به عنوان بهترین شرکت طراحی و ساخت خودروهای کانسپت در دنیا می‌شناسند. طی این سال‌ها، شرکت مذکور کانسپت های بسیاری مانند آئودی کراس کبریولت کواترو، کرایسلر ME 4-12، دوج دیمون و جیپ گلادیاتور را در کنار بسیاری مدل‌های دیگر برای شرکت‌های مختلف طراحی و تولید کرده است.

انتشار تصویر تیزر اولین خودروی الکتریکی شرکت چینی جیون

تصویر تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی در مورد طراحی بدنه خودرو به ما نمی‌دهد. هرچند، با نگاهی به آن می‌توان متوجه شد که خودرو یک طراحی بدنه دینامیک با پنجره جلو شیب دار و گلگیرهای عقب عضلانی خواهد داشت. در طراحی بدنه خودرو، از آن چه که می‌توان با نگاه به این تصویر متوجه شد، سقف خودرو به زیبایی هرچه تمام به گلگیرهای عقب متصل شده است.

علاوه بر انتشار این تصویر تیزر، جیون همچنین برخی مشخصات فنی اولیه آن را منتشر کرده است. طبق ادعای این شرکت چینی، مدل مذکور صفر تا صد را زیر ۴ ثانیه پر می‌کند و با یک بار شارژ، بسته به مدل می‌تواند مسافتی برابر با ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو همچنین به یک سیستم اپراتور هوشمند و بالاترین سطح خودران دنیا مجهز خواهد بود. هنوز جزئیات زیادی در مورد سیستم خودران آن در دست نیست، ولی کمپانی می‌گوید این سیستم خودران را شرکت بوش در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در حالی که جیون یک برند جدید محسوب می‌شود، ولی پشت آن شرکت SiTech قرار گرفته که همه از آن با عنوان یکی از شرکت‌های سازنده خودروهای الکتریکی آینده دار و به سرعت در حال رشد یاد می‌کنند. جیون در بیانیه خود اشاره کرده که قصد دارد خودروهای الکتریکی طراحی شده مبتنی بر تکنولوژی‌های آینده نگرانه را برای نسل جدیدی از مشتریان جهانی ارائه نماید.

منبع ترجمه: cars coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar