انتشار تیزری دیگر از فولکس واگن تی کراس جدید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تیزری دیگر از فولکس واگن تی کراس جدید

فقط چند روز تا رونمایی رسمی کوچک‌ترین شاسی بلند تاریخ فولکس واگن باقی مانده است. تی کراس روز ۲۵ اکتبر به جهانیان معرفی می‌شود و این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته یک تصویر تیزر دیگر قبل از رونمایی بزرگ آن منتشر کند.

در این تیزر ویدیویی جدید، بار دیگر تی کراس بخش‌هایی از کابین و طراحی قسمت عقب خود را به ما نشان می‌دهد. اگر این ویدیو را ببینید متوجه می‌شوید که طراحی زیبا و خاص قسمت جلو به بخش عقب خودرو هم منتقل شده و شاهد یک چراغ LED خاص هستیم که ظاهراً زیر یک کاور پلاستیکی شفاف پنهان شده است.

از آن جایی که این خودرو مبتنی بر مدل پولو ساخته شده، بسیاری از قطعات و بخش‌های فنی آن با هاچ بک محبوب آلمان‌ها یکی خواهد بود. از آن جمله می‌توان به صفحه کیلومتر و آمپرهای تمام دیجیتال و کل طراحی کابین خودرو اشاره کرد. علاقه مندان دنیای تکنولوژی از شنیدن این که تی کراس به شارژر تلفن همراه بی سیم هم مجهز شده قطعاً خوشحال خواهند شد.

همان طور که حدس زده‌اید، کیفیت سواری و حس و حال پشت فرمان نشستن تی کراس هم دقیقاً مثل پولو است، البته با این تفاوت که اندکی ارتفاع سواری بیشتری دارید. صندلی‌های عقب قابل تنظیم بوده و بسته به موقعیت آن‌ها، ظرفیت قسمت بار بین ۳۸۵ تا ۴۵۵ لیتر متفاوت می‌باشد. اگر صندلی‌های را بخوابانید، این عدد به ۱۲۸۱ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

این خودرو که مبتنی بر پلت فرم MQB A0 ساخته شده، با مجموعه‌ای از پیشرانه‌های نام آشنا قرار است عرضه شود که شامل یک موتور ۱ لیتری سه سیلندر پایه و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو هم هست. بسته به بازار، مشتریان امکان انتخاب یک موتور ۱.۶ لیتری دیزلی را هم خواهند داشت. تنها نکته مبهم در مورد این خودرو این که، معلوم نیست تی کراس آپشن سیستم دو دیفرانسیل نیز خواهد داشت یا فقط قرار است دیفرانسیل جلو باشد.

پنج شنبه این هفته، منتظر رونمایی رسمی این کراس اور کوچک آلمانی باشید.

منبع ترجمه: Motor1

ویدیو:

تصاویر: 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar