انجام تست تصادف تویوتا کرولا ۲۰۲۰ توسط IIHS

بروزرسانی در: چهارشنبه 12 آبان 00 ساعت 14:44
انجام تست تصادف تویوتا کرولا 2020 توسط IIHS

موسسه ایمنی IIHS آمریکا بالاخره تست تصادف خودروی سدان تویوتا کرولا ۲۰۲۰ را انجام داد و این مدل جذاب ژاپنی توانسته دومین نمره ایمنی کامل معادل Top Safety Pick را دریافت کند. از نظر نمره ایمنی کسب شده مدل سدان همانند نسخه هاچ بک عمل کرده، بدین معنی که تمامی نسخه‌های کرولا این نمره ایمنی بالا را هم اکنون دارند.

طبق استانداردهای سخت گیرانه موسسه IIHS، دریافت نمره Top Safety Pick کار بسیار سختی بوده و نشان از عملکرد بسیار خوب خودروها از نظر ایمنی دارد. تویوتا کرولا ۲۰۲۰ در تمامی تست‌های تصادف، از جمله تست سخت تصادف از کنار نمره خوب را گرفته است. سیستم‌های هشدار تصادف شاخ به شاخ و ترمز اضطراری خودکار این خودرو همچنین نمره کامل «فوق العاده» را گرفته‌اند و قادر به پیشگیری از تصادف حتی در سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت هستند.

انجام تست تصادف تویوتا کرولا 2020 توسط IIHS

همانند بسیاری از خودروهای امروزی، تنها نقطه ضعف ایمنی تویوتا کرولا ۲۰۲۰ چراغ‌های جلوی آن است. چراغ‌های جلوی کرولا نمره «قابل قبول» را در تست‌های IIHS دریافت کرده و به همین دلیل بود که این خودرو نتوانست نمره کامل Top Safety Pick+ را دریافت نماید. البته چراغ‌های جلویی که این نمره را دریافت کرده‌اند به عنوان بخشی از پکیج Advanced Lighting فقط روی تریم های XLE و XSE سدان محبوب ژاپنی ارائه شده‌اند. چراغ‌های دیگر مدل‌های تویوتا کرولای ۲۰۲۰ عملکرد خوبی نداشته و نمره Marginal را که دومین نمره بد در تست‌های IIHS محسوب می‌شود را گرفته‌اند. چراغ‌های جلوی استاندارد مدل هاچ بک نمره «قابل قبول» را گرفته بودند و از این نظر، عملکرد بهتری نسبت به مدل سدان داشتند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "انجام تست تصادف تویوتا کرولا ۲۰۲۰ توسط IIHS"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد امین
مهمان

ماشین قشنگی هست همینم تو ایران یک و خورده ای پولش هست اگه بشه بیاد