با پرمصرف‌ترین خودروی دنیا آشنا شوید! + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
با پرمصرف‌ترین خودروی دنیا آشنا شوید! + ویدیو

خودروهای الکتریکی و هیبریدی‌ها همگی خوب هستند، ولی گاهی اوقات، هیچ چیزی جای حجم موتور بالا را نمی‌گیرد! مالک این پاکارد - بنتلی ماویس قطعاً با نظر ما موافق است. بیایید برویم سر اصل مطلب، اینجا ما با یک بنتلی شاسی ۸ Litre سرو کار داریم که به یک موتور ۴۲ لیتری ۴M-2500 دوازده سیلندر خورجینی ساخت پاکارد مجهز شده است. بله، درست خوانده‌اید، ۴۲ لیتر حجم موتور!

از آن جایی که این موتور برای استفاده در یک ناوچه جنگی آمریکایی PT در جنگ جهانی دوم ساخته شده بود، ۱۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۲۷۱۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و استفاده از آن روی یک بنتلی مدل ۱۹۳۰ ممکن است کمی مسخره به نظر بیاید. البته بعضی‌ها شاید نظر متفاوتی داشته باشند.

برای جا دادن موتور روی شاسی این خودرو، سازنده آن مجبور شده تا ستون فرمان را جابجا کرده و در عین حال، ۲۴ سراگزوز برای خارج کردن شعله‌ها و دود ناشی از آن روی خودرو نصب کند.

نکته‌ای جالب در مورد این خودرو این که، دو دقیقه کارکرد درجای آن بنزین بسیار بیشتری از یک هفته مصرف یک خودروی معمولی مصرف می‌کند! در حالی که خودرو در این ویدیو حرکت نمی‌کند، حتی دیدن کار کردن درجای این خودرو هم بسیار می‌تواند جالب باشد. حتماً این ویدیو را تماشا کنید.

بنتلی ۸ لیتر اورجینال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar