برنامه جیپ برای سودآوری بیشتر از انتقال رونالدو به یوونتوس

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
برنامه جیپ برای سودآوری بیشتر از انتقال رونالدو به یوونتوس

همان طور که می دانید، کریستیانو رونالدو که یکی از باارزش‌ترین ورزشکارهای دنیای فوتبال شناخته می‌شود، بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان به تیم فوتبال یوونتوس منتقل شد، انتقالی که برای طرف‌های مختلفی ظاهراً سودآور خواهد بود.

نخستین آن‌ها باشگاه است، بعد از آن لیگ سری آ ایتالیا خواهد بود و نهایتاً، این شرکت فیات کرایسلر، مالک کمپانی جیپ است که لوگوی آن تقریباً ۶ سالی می‌شود که روی پیراهن سفید و مشکی نمادین تیم یوونتوس نقش بسته است.

در حال حاضر، فیات کرایسلر سالیانه ۲۰ میلیون دلار به عنوان اسپانسر پیراهن به این تیم پرداخت می‌کند. اگر چه، اتونیوز گزارشی منتشر کرده که اگر رونالدو به عنوان مثال بتواند تیم یوونتوس را باز هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، طبق ادعای اریک اسملوود، مدیر گروه بازاریابی Apex، درآمدی حدوداً معادل ۵۸.۳ میلیون دلار نصیب این تیم خواهد شد.

برنامه جیپ برای سودآوری بیشتر از انتقال رونالدو به یوونتوس

در مورد جیپ هم، تصور این که تأثیر رونالدو چقدر می‌تواند روی فروش این خودروساز اثر داشته باشد خیلی راحت است. کریس چانی، از مدیران ارشد موسسه مالی Strategic Vision اعتقاد دارد با اضافه شدن هواداران اسپانیایی و اسپانیایی زبان به جمع طرفداران یوونتوس، قطعاً فروش محصولات جیپ افزایش قابل توجهی خواهد کرد.

وی در بخشی از صحبت خود گفته: «این انتقال قطعاً آینده بسیار خوبی برای جیپ خواهد داشت. محصولات جیپ آزادی و ماجراجویی را ترویج می‌کنند، موضوعاتی که برای همه، مخصوصاً برای خریداران جدید اسپانیایی زبان می‌تواند فوق العاده جذاب باشد.»

برنامه جیپ برای سودآوری بیشتر از انتقال رونالدو به یوونتوس

به جز جیپ، یوونتوس اسپانسرهای دیگری مانند آدیداس، آلیانز و سامسونگ هم دارد. سه برندی که آن‌ها هم بدون شک از ترانسفر رونالدو به تیم یوونتوس سود بسیار بالایی بدست خواهند آورد. البته، آدیداس اسپانسر قبلی تیم قبلی رونالدو هم بود و اوضاع برای آن‌ها شاید تغییر چندانی نکند، به جز این که شاهد فروش بیشتر پیراهن‌های کریستیانو رونالدو در ایتالیا به جای اسپانیا باشیم.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar