برنامه کوپرا برای رونمایی ۷ مدل تا سال ۲۰۲۱ + تصاویر

دوشنبه 28 آبان 97 ساعت 17:35
برنامه کوپرا برای رونمایی 7 مدل تا سال 2021 + تصاویر

شاخه خودروهای پرفورمنس سئات که مدتی است کار خود را با نام کوپرا شروع کرده، ظاهراً می‌خواهد مجموعه مدل‌های بسیار گسترده و کاملی طی چند سال آینده داشته باشد.

در همین راستا، وب سایت Periodismodel Motor گزارشی منتشر کرده که کوپرا می‌خواهد تا سال ۲۰۲۱ هفت مدل جدید را وارد مجموعه محصولات خود کند.

آنتونیو لباته، از مدیران ارشد کوپرا در مصاحبه‌ای که در حاشیه کنفرانس خبری رونمایی کوپرا آتکا انجام داده این خبر را اعلام کرده است. وی گفته که در میان این هفت مدل جدید نسخه‌های تولید محدود آتکا نیز وجود خواهند داشت و قرار نیست برای هر مدل سئات شرکت یک نسخه کوپرا طراحی کند.

 کوپرا از اوایل سال جاری به عنوان یک برند مستقل شروع به کار کرده و تاکنون، دو مدل کوپرا آتکا و کوپرا e-Racer را رونمایی کرده است. در حالی که مدل e-Racer قرار نیست وارد خطوط تولید شرکت شوند، ولی فروش آتکا چند هفته‌ای می‌شود که شروع شده است.

برنامه کوپرا برای رونمایی 7 مدل تا سال 2021 + تصاویر

این شاسی بلند اسپرت قدرت مورد نیازش را از یک موتور ۲ لیتری توربو TSI چهار سیلندر با ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. این خودرو فقط با یک گیربکس دو کلاچه هفت دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل فروخته می‌شود. کوپرا آتکا صفر تا صد را می‌تواند در ۵.۲ ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت دارد.

مدل بعدی که گفته می‌شود کوپرا رونمایی خواهد کرد، یک نسخه پرفورمنس هاچ بک لئون می‌باشد. از دیگر مدل‌هایی که انتظار می‌رود طی سال‌های آینده کوپرا روی آن‌ها کار کند می‌توانیم به تاراکو و آرونا اشاره کنیم. این شرکت همچنین در حال کار روی یک مدل کراس اور نیز هست.

بسیاری از مدل‌های کوپرا از همان پیشرانه ۲ لیتری استفاده خواهند کرد. در تمامی این مدل‌ها همچنین المان‌های طراحی مشابهی از جمله نشان‌های جذاب برنزی برند کوپرا استفاده می‌شوند.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar