بهترین خودروهای کابریولت دست‌دوم با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
بهترین خودروهای کابریولت دست‌دوم با قیمت زیر 10 هزار دلار

فصل تابستان است، خورشید با قدرت می‌تابد و بازار خودروهای کابریولت پررونق است. برای کسانی که به دنبال حداکثر استفادهٔ ممکن از این آفتاب هستند، یک خودروی کابریولت ارزان‌قیمت می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای گشت‌وگذار آخر هفته باشد. به همین دلیل، در این مطلب هفت خودرو کابریولت دست‌دوم را با قیمتی زیر ۱۰ هزار دلار معرفی کرده‌ایم که ارزش بررسی و خرید را دارند.

نیسان ۳۵۰Z رودستر مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹
قیمت بین ۷,۸۱۹ تا ۱۰,۴۱۹ دلار

نسخهٔ روباز سری Z نیسان با قیمتی زیر ۱۰ هزار دلار در بازار وجود دارد که اینجا یک نمونهٔ آن‌را مشاهده می‌کنید و بنابراین برای داشتن یک رودستر اسپرت ژاپنی نیازی به پرداخت مبالغ بالا نبست. این ماشین دارای ظاهری تهاجمی و تعلیق و ترمزهای اسپرت است و از یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 با ۳۰۶ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. بسته به مدل، ۳۵۰Z از بسیاری از خودروهای این لیست عملکرد بسیار بالاتری را ارائه می‌کند.

فورد موستانگ GT کانورتیبل مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸
قیمت بین ۹,۱۲۰ تا ۱۰,۵۶۴ دلار

می‌توانید با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار در بازار یک فورد موستانگ GT کانورتیبل مدل ۲۰۰۷ یا ۲۰۰۸ پیدا کنید. این خودروها که در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، مجهز به یک پیشرانهٔ V8 با ۳۰۰ اسب بخار قدرت هستند؛ بنابراین موستانگ GT کانورتیبل مدل ۲۰۰۷ یا ۲۰۰۸ به‌اندازهٔ کافی خودروی سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود درحالی‌که طراحی آن‌هم یادآور مدل‌های اولیهٔ موستانگ است.

ب‌ام‌و ۱۳۵i کانورتیبل مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰
قیمت بین ۸,۴۹۳ تا ۹,۶۲۰ دلار

ب‌ام‌و سری ۱ خودرویی کوچک و دیفرانسیل عقب با فرمان و تعادلی عالی و یک پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توربوشارژ دوست‌داشتنی است. در بازار حتی می‌توان یک ۱۲۸i کانورتیبل را با قیمتی کمتر از این پیدا کرد اما این مدل مجهز به موتور شش سیلندر خطی تنفس طبیعی است و به همین دلیل ما مدل قوی‌تر ۱۳۵i را ترجیح می‌دهیم که هنوز هم رانندگی با آن در یک روز تابستانی لذت‌بخش است.

میتسوبیشی اکلیپس اسپایدر مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲
قیمت بین ۷,۷۸۶ تا ۹,۵۵۶ دلار

مسلماً نسل چهارم میتسوبیشی اکلیپس دقیقاً همان استایل اسپرت و قیمت مقرون‌به‌صرفهٔ نسل‌های قبلی خود را ارائه نمی‌کرد اما با مبلغ زیر ۱۰ هزار دلار، اکلیپس گزینهٔ مناسبی است که هنوز هم خوب به نظر می‌رسد. این ماشین به تمامی امکاناتی که انتظار وجود آن‌ها در یک کانورتیبل مدرن می‌رود مانند بلوتوث و سیستم ورود بدون کلید، مجهز است درحالی‌که از یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر استفاده می‌کند که در بزرگراه در هر صد کیلومتر ۸.۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

مزدا MX-5 مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹
قیمت بین ۸,۴۲۶ تا ۹,۱۱۰ دلار

این یکی از بهترین رودسترهای بازار است که می‌توان با بودجهٔ محدود هم یک دستگاه از آن‌را خریداری کرد. حتی نسخهٔ کانورتیبل با سقف فلزی یا هاردتاپ این خودرو هم وجود دارد که در فصول دیگر سال هم می‌توان از آن در اکثر مناطق استفاده کرد؛ بنابراین با پرداخت کمتر از ۱۰ هزار دلار و خرید یک مزدا MX-5 هاردتاپ می‌توان صاحب خودروی روبازی شد که در ۱۲ ماه سال کاملاً قابل‌استفاده است.

مرسدس بنز SLK350 مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸
قیمت بین ۹,۵۹۸ تا ۱۰,۰۱۰ دلار

این SLK ممکن است دماغهٔ خنده‌داری داشته باشد و نسل‌های قبل و بعدی آن بهتر به نظر برسند اما بازهم گزینهٔ مناسبی برای کسانی است که پول زیادی نداشته و به دنبال خودرویی جذاب و لذت‌بخش برای تعطیلات تابستانی خود هستند. حتی می‌توان مدل SLK280 را با قیمت ارزان‌تری در بازار پیدا کرد ولی ما مدل قوی‌تر SLK350 را پیشنهاد می‌کنیم که مجهز به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 با ۲۷۰ اسب بخار قدرت بوده و درنتیجه عملکرد بالاتری دارد. SLK هم مانند مزدا MX5 مجهز به سقف فلزی برقی است.

ولوو C70 مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸
قیمت بین ۸,۲۰۰ تا ۱۰,۷۳۵ دلار

ولوو C70 ایمن‌ترین خودروی این لیست است چراکه موسسهٔ IIHS در اولین آزمون تصادف خودروهای کابریولت، بالاترین امتیاز را به آن اعطا کرد. از این خودرو هم به لطف برخورداری از سقف فلزی قابل‌ جمع شدن می‌توان در تمامی فصول استفاده کرد. همچنین می‌توان C70 را یکی از بهترین کانورتیبل‌های این لیست دانست درحالی‌که در صورت بسته بودن سقف آن به‌سختی می‌توان تشخیص داد که این یک خودروی کانورتیبل است. البته C70 یک خودروی اسپرت نیست اما به لطف پلت‌فرم مشترک با فورد فوکوس (که هندلینگ اسپرت و جذابی دارد) و یک پیشرانهٔ پنج سیلندر توربوشارژ با ۲۲۵ اسب بخار قدرت، به‌اندازهٔ کافی سرعت دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar