بوگاتی شیرون ویژه رالی داکار

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
بوگاتی شیرون ویژه رالی داکار

شرکت بوگاتی بارها اعلام کرده که دوست دارد مجموعه مدل‌های شیرون را گسترش دهد.

اولین مدل ظاهراً یک نسخه سریع‌تر از شیرون است که سوپر اسپرت نامیده شده و احتمالاً در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

دومین مدل شیرون که احتمالاً بوگاتی آن را طراحی و روانه بازار کند احتمالاً یک سدان بزرگ یا شاسی بلند لوکس خواهد بود. البته شانس گزینه دوم بسیار بیشتر است.

هرچند، اگر طراحان بوگاتی به دنبال طراحی یک مدل واقعاً خاص هستند، می‌توانند چیزی مانند آن چه در تصویر می‌بینید بسازند: یک شاسی بلند شیرون ویژه آفرود!

این تصویر رندر را Rain Prisk طراحی کرده و خودرویی می‌باشد که کابینی دقیقاً مشابه شیرون استاندارد دارد ولی توانایی‌های فنی آن مخصوصاً برای جاده‌های خاکی و کوهستانی به میزان زیادی افزایش یافته است.

ظاهراً، بزرگ‌ترین تفاوت بین این خودرو و شیرون واقعی فقط تایرهای بزرگ آفرود آن می‌باشد. برای جا دادن این تایرها بزرگ روی خودرو، ارتفاع سواری شیرون افزایش یافته و گلگیرهای آن نیز دستخوش تغییراتی شده است. از سوی دیگر، خودرو به چراغ‌های آفرود جلو، یک وینچ کوچک، باربند و یک سینی زیر موتور قوی مجهز شده است.

بدون شک، شرکتی مانند بوگاتی هیچ وقت چنین خودرویی را در واقعیت نخواهد ساخت. اگر تحت هر شرایطی شرکت بوگاتی بخواهد یک مدل آفرود روانه بازار کند، خودروی آن‌ها یک شاسی بلند لوکس به سبک بنتلی بنتایگا و رولز رویس کولینان خواهد بود، البته بسیار لوکس‌تر، سریع‌تر و البته گران‌تر.

منبع ترجمه: Cars Coops

بوگاتی شیرون ویژه رالی داکار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar