بی ام و M8 کامپتیشن سال ۲۰۱۹ می‌آید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
بی ام و M8 کامپتیشن سال 2019 می‌آید

اوایل هفته جاری، بی ام و میزبان چند مشتری VIP در پاریس بود و پیش نمایشی از برخی مدل‌های آتی خود را به آن‌ها نشان داد. همان طور که انتظار می‌رود، استفاده از تلفن همراه در این جلسه ممنوع بوده، ولی یکی از مشتری‌ها برخی از تصاویری که آن جا گرفته را با ما به اشتراک گذاشته است. اگر اطلاع ندارید، باید به شما بگوییم که بی ام و در حال طراحی یک مدل M8 کامپتیشن است. وقتی بی ام و برای مدل کوچک‌تر M5، این پکیج اسپرت را ارائه کرده، انتظارش را داشتیم که برای M8 هم چنین کاری را انجام بدهد.

اگر با محصولات خانواده M آشنا باشید، تقریباً می‌توانید M8 کامپتیشن را تصور کنید. بی ام و برای این خودرو یک پکیج فیبر کربن ارائه کرده که نه تنها وزن آن را کم‌تر می‌کند، بلکه جذابیت‌های ظاهری آن را دو چندان کرده است. در فرم استاندارد خود، بی ام و M8 کامپتیشن به ترمزهای سرامیک کربنی با کالیپرهای زرد رنگ مجهز خواهد شد.

بی ام و M8 کامپتیشن سال 2019 می‌آید

گرچه در مراسم مذکور صحبتی در مورد خروجی قدرت خودرو نشده، ولی M8 کامپتیشن بسیار قوی‌تر خواهد شد و می‌توانیم انتظار ۶۲۰ اسب بخار قدرت از همان پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو را داشته باشیم. در M5 کامپتیشن، حداکثر گشتاور خودرو ۷۵۰ نیوتن متر و برابر با M5 استاندارد است، از این رو، اگر بی ام و همین فرمول را روی M8 کامپتیشن هم اعمال کرد، اصلاً تعجب نکنید.

در حال حاضر قوی‌ترین نسخه سری ۸ مدل M850i است که صفر تا صد را در ۳.۶ ثانیه پر می‌کند، عددی که تقریباً با دیگر رقبای خودرو در این سگمنت برابر است. به عنوان مثال، استون مارتین DB11 مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی صفر تا صدی ۳.۷ ثانیه‌ای دارد، مرسدس آام‌گ GT S ظرف ۳.۵ ثانیه به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و صفر تا صد بنتلی کانتیننتال GT با موتور دوازده سیلندر خود ۳.۳ است.

بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که M8 و M8 کامپتیشن بعد از رونمایی در سال ۲۰۱۹ این اعداد را بهبود ببخشند.

منبع ترجمه: BMW BLOG

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar