تسلا خبر توقف تولید باتری در کارخانه گیگافکتوری را تکذیب کرد

شنبه 24 فروردین 98 ساعت 12:45
تسلا خبر توقف تولید باتری در کارخانه گیگافکتوری را تکذیب کرد

تسلا خبر توقف سرمایه گذاری در کارخانه گیگافکتوری ۱ در آمریکا را کاملاً رد و تکذیب کرد.

تسلاموتورز که از کمپانی‌های خودروسازی فعال در حوزه طراحی و تولید خودروهای برقی و الکتریکی به شمار می‌رود و همواره اهداف و برنامه‌های بلند پروازانه و جاه طلبانه‌ای برای تصاحب سهم بزرگی از بازارهای جهانی را اعلام کرده است، اکنون در واکنش به اخبار و گزارش‌های جدیدی که در رابطه با احتمال توقف خط تولید این کمپانی در کارخانه گیگا فاکتوری ۱ که در ایالت نوادای ایالات متحده آمریکا وجود دارد، آن را رد و تکذیب کرده است.

مقامات تسلا در گزارش نشریه Nikkei Asian Review یادآوری کرده‌اند که به هیچ وجه اخباری که مرتبط با توقف خط تولید خودروهای برقی و الکتریکی در این کارخانه آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است، صحت نداشته و کذب بوده است.

این نشریه چند روز پیش اعلام کرده بود که تسلاموتورز به همراه پاناسونیک در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت این کارخانه به میزان ۵۰ درصد تا سال ۲۰۲۰ میلادی هستند چون که به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران به طور فزاینده‌ای در خصوص احتمال کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی ابراز نگرانی کرده‌اند که به واسطه همین تشدید نگرانی‌ها، سهام تسلا حدود سه درصد کاهش یافت.

کارخانه گیگا فاکتوری ۱ در ایالت نوادای آمریکا محلی است که دو کمپانی پاناسونیک و تسلا به طور مشترک و با همکاری یکدیگر به تولید باتری خودروهای برقی می‌پردازند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar