تسلا مدل Y به زودی معرفی خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تسلا مدل Y به زودی معرفی خواهد شد

ایلان ماسک در توییت های خود ابراز کرده که تسلا مدل Y را به زودی معرفی خواهد کرد. مساله ای که مدتی است به لحاظ تاریخ رونمایی سوژه خبرنگاران شده است.

ایلان ماسک چند وقت پیش در یک توییت اعلام کرد که مدل Y را در اوایل سال جاری معرفی خواهد کرد. و بعد از این خبر تا حدودی تکذیب و مسکوت شد.

ولی وی اکنون و بعد از این که دوباره در مورد تاریخ رونمایی از تسلا مدل Y مورد پرسش قرار گرفت به تاریخ ۱۵ مارس اشاره کرد. اگرچه وی این خبر را غیر صریح اعلام کرد. ولی تصریح کرد که خودروی جدید تسلا تا اواسط سال آینده یعنی همان ۱۵ مارس رونمایی خواهد شد.

تسلا برای نخستین بار در ماه ژوئن ۲۰۱۷ مدل Y را با یک عکس مرموز توصیف کرد. عکسی که زیاد واضح نبود ولی برای بسیاری از افراد بسیار مهیج جلوه می‌کرد. در آن زمان، ایلان ماسک گفت: برای ساخت این مدل شبانه روز درگیر کار است و حتی روی نیمکت دفتر خود استراحت می‌کند، ولی از آن زمان به بعد بسیاری از نگرش‌ها به سمت تسلا ۳ برگشته است و خبرها به این مدل مرتبط می‌شود.

ولی با همه این‌ها و با وجود این که ما هیچ اطلاعات دقیقی از تسلا Y نداریم، شماری از کاربران برای دیدن این خودروی تازه لحظه شماری می‌کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar