تصادف مک لارن سنای ۱۲ میلیاردی + ویدیو

بروزرسانی در: یکشنبه 25 آذر 97 ساعت 11:16
تصادف مک لارن سنای 12 میلیاردی + ویدیو

یک دستگاه مک لارن سنا اوایل هفته جاری در اثر تصادف با یک خودروی دیگر در اتوبان A217 در شهر اسکس انگلستان بسیار سروصدا کرده است.

در این تصادف سه دستگاه خودرو شرکت داشتند. نکته جالب این که بعد از تصادف در شرایطی که دو خودروی دیگر گوشهٔ اتوبان افتاده بودند، همه تلاش می‌کردند تا این مک لارن سنا را از مهلکه نجات داده و سوار تراک امداد کنند. به گزارش روزنامه انگلیسی سان، این مک لارن سنا قرار بود در یک همایش ابرخودروها که آخر هفته جاری برگزار می‌شود شرکت کند.

نیروهای اورژانس نیز سریعاً خود را به محل حادثه رسانده بودند ولی ظاهراً کسی آسیب جانی جدی در این تصادف ندیده است. با توجه به شدت تصادف سرنشین‌های سه خودرو البته بسیار خوش شانس بوده‌اند که هیچ آسیبی به آن‌ها نرسیده است.

این دومین مک لارن سنایی است که طی چند ماه اخیر تصادف می‌کند. چند ماه پیش یک مک لارن سنای دیگر در مونیخ آلمان تصادف کرده بود. البته شدت آن تصادف به میزان این مورد بالا نبود و هیچ خودروی دیگری هم در تصادف درگیر نبودند.

این ابرخودروی تولید محدود یکی از سریع‌ترین و پرشتاب‌ترین خودروهای تولیدی حال حاضر جهان است و صفر تا صد را می‌تواند در ۲.۸ ثانیه پر کند. پیشرانه فوق العاده قدرتمند ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاوری مک لارن سنا حداکثر سرعتی برابر با ۳۴۰ کیلومتر را برای آن به ارمغان آورده است. مک لارن فقط ۵۰۰ دستگاه از این خودرو در مجموع تولید خواهد کرد و تمام آن‌ها قبل از رونمایی رسمی در اواخر سال گذشته فروخته شده بودند.

منبع ترجمه: Cars coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar