تعیین قیمت ۲۰۰ هزار دلاری برای مرسدس – آ ام گ GT R Pro مدل ۲۰۲۰

چهارشنبه 26 تیر 98 ساعت 15:27
تعیین قیمت 200 هزار دلاری برای مرسدس – آ ام گ GT R Pro مدل 2020

پاییز سال ۲۰۱۸، شرکت دایملر از مرسدس – آ ام گ GT R Pro مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد که در واقع نسخه‌ای قوی‌تر از مرسدس آ ام گ GT R محسوب می‌شد و اکنون، شرکت قیمت آن را اعلام کرده است. همراه با هزینه‌های نمایندگی و تحویل، قیمت این خودرو ۲۰۰ هزار و ۶۴۵ دلار می‌باشد. این قیمت تقریباً ۴۰ هزار دلار بیشتر از مدل استاندارد GT R است

با پرداخت ۴۰ هزار دلار بیشتر چه چیزهایی به دست می‌آورید؟ از نظر خروجی‌های موتور تغییری نخواهید دید و آ ام گ GT R Pro همان ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ولی برخی تجهیزات ویژه پیست مانند سیستم تعلیق قابل تنظیم، ترمزهای سرامیک کربنی و استفاده گسترده از فیبر کربن در سقف، تزئینات بدنه و کابین و انواع قطعات آیرودینامیکی به خودرو اضافه شده‌اند. این تغییرات به آ ام گ GT R Pro اجازه می‌دهند تا یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ نوردشلایف را در ۷ دقیقه و ۴.۶ ثانیه بزند، عددی که نشان می‌دهد این خودرو در مقایسه با آ ام گ GT R عادی شش ثانیه سریع‌تر است. جالب این که شرکت مرسدس بنز از این خودرو فقط ۷۵۰ دستگاه می‌خواهد تولید کند و همین یکی از دلایل قیمت بالای آن می‌باشد. تا اواخر سال جاری مرسدس – آ ام گ GT R Pro وارد نمایندگی‌ها شرکت خواهد شد.

مرسدس – آ ام گ GT R Pro مدل 2020

در حالی که اعلام قیمت آ ام گ GT R Pro خبر بزرگ امروز شرکت بود، ولی از سوی دیگر اخباری منتشر شده که باقی مدل‌های خانواده جی تی کوپه و کانورتیبل نیز برخی به روزرسانی ها برای مدل ۲۰۲۰ خواهند داشت. همه این خودروها به صورت استاندارد به یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای صفحه کیلومتر و آمپرها و همچنین یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز خواهند شد. از دیگر تغییرات می‌توان به پادری‌ها و دیفیوزرهای عقب جدید و سراگزوزهایی جدی برای مدل GT C اشاره کرد. یک دوربین جلوی جدید نیز روی تمامی مدل‌های خانواده GT نصب شده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar