توقف تولید دو مدل DS4 و DS5

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
توقف تولید دو مدل DS4 و DS5

کمپانی خودروسازی DS برای حمایت از برندهای تازه خود در آینده، ۲ مدل از خودروهای فعلی خود را کنار خواهد گذاشت.

کمپانی خودروسازی DS برای حمایت از خودروهای تازه خود و همینطور برندهای تازه این خودروساز فرانسوی که در آینده تولید خواهد شد، تصمیم به توقف تولید ۲ مدل از محصولات فعلی خود دارد که در این مورد به خودروی "DS 4" و همینطور خودروی "DS 5 هاچ بک" اشاره شده است که در بازارهای جهانی عملکرد خوبی نداشته و فروش مطلوبی تجربه نکرده‌اند.

توقف تولید دو مدل DS4 و DS5

در سال پیش میلادی، خودروی DS 4 فقط موفق به فروش ۱۱ هزار و ۷۴۶ دستگاه در همه جای اروپا شده است و بدتر از آن، نسخه هاچ بک DS 5 خواهد بود که در سال قبل میلادی فقط موفق به فروش ۵۷۳۸ دستگاه در سراسر اروپا شده است. اکنون به همین دلیل، کمپانی خودروسازی DS تصمیم به توقف تولید این دو مدل خودرو دارد تا خطوط تولید و تاسیسات این کمپانی در دست محصولات و برندهای تازه این کمپانی قرار گیرد.

توقف تولید دو مدل DS4 و DS5

طبق گفته سخنگوی "پژو سیتروئن"، توقف تولید این دو مدل خودرو که در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه ریزی شده بود، امکان تولید یک خودروی برقی جمع و جور را فراهم می‌سازد که به صورت رسمی در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال رونمایی خواهد شد، اگر چه علاوه بر این، یک خودروی کراس اوور پلاگین هیبریدی هم در راه خواهد بود که نیاز به تأمین زیرساخت‌های لازم برای تولید آن خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar