تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف شد!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف شد!

کمپانی فولکس ‌واگن در نظر دارد سال آینده میلادی خط تولید فولکس قورباغه ای، خودرو قدیمی و خاطره انگیز خود را برای همیشه تعطیل کند.

فولکس ‌واگن که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده خودرو در دنیا به شمار می رود روز پنجشنبه اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ با تولید دو مدل از آخرین نمونه های فولکس قورباغه ای به خط تولید این خودرو پایان می دهد.

دو مدل نهایی بر اساس آنچه مسئولان کمپانی آلمانی خاطرنشان کرده اند برای «بزرگداشت میراث غنی» خودرویی که تاریخ صنعت خودروسازی را تحت تاثیر خود قرار داده است، تولید می شوند.

هاینریش وئبکن، مدیر عامل کمپانی خودروسازی فولکس ‌واگن در این مورد تصریح کرد: «خداحافظی با فولکس قورباغه ای پس از گذشت سه نسل و بیش از هفته دهه ممکن است موجب تحریک عواطف و احساسات خیلی از علاقمندان این خودرو شود.»

کمپانی آلمانی که به تازگی شوک شدید ناشی از رسوایی مربوط به تعبیه نرم افزار گمراه کننده آلایندگی در تعدادی از موتورهای دیزل را پشت سر گذاشته، هنوز برای جایگزین کردن خط تولید فولکس واگن طرح مشخصی اعلام نکرده است.

این درحالی است که مسئولان این کمپانی پیشتر اعلام کرده بودند که اولویت آنها در آینده خودروهای بزرگ خانوادگی و نیز خودرو های برقی است.

آخرین مدل های فولکس قورباغه ای قرار است ماه ژوئیه سال آینده میلادی در کارخانه برون مرزی فولکس‌واگن در مکزیک تولید شود و سپس به خاطره ها بپیوندد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar