تویوتا اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تویوتا اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه می‌کند

پس از عدم ارائه اندروید اتو روی مدل‌های تویوتا به مدت بسیار طولانی، بالاخره ظاهراً این شرکت ژاپنی تصمیم گرفته تا آن را روی سیستم اطلاعات سرگرمی مدل‌های خود استفاده کند.

یکی از منابع نزدیک به شرکت در مصاحبه با بلومبرگ این نکته را گفته و اشاره کرده که تویوتا ظاهراً بی خیال نگرانی‌های ایمنی و امنیتی خود در مورد اندروید اتو شده است. از این رو، کاربران اندروید به زودی خواهند توانست تا دستگاه‌های اندرویدی خود را به تویوتاهای جدید متصل کنند. از ماه ژانویه این شرکت اپل کارپلی را هم روی محصولات خود ارائه کرده بود.

یکی از سخنگوهای تویوتا گفته شرکت از تقاضای بالای مردم برای اندروید اتو باخبر است و کمپانی می‌خواهد از این تکنولوژی در محصولات خود استفاده نماید. این سخنگو از ارائه جزئیات و اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. شرکت گوگل هم تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

با این حال، این منبع نزدیک به تویوتا گفته که شرکت تا ماه اکتبر احتمالاً بیانیه‌ای در این ارتباط منتشر خواهد کرد.

مالکان دستگاه‌های اندرویدی در مدل‌های فعلی تویوتا فقط با استفاده از سیستم SmartDeviceLink که توسط فورد طراحی و ساخته شده به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو وصل بشوند. ظاهراً این سیستم مشکلات زیادی داشته و اگر تویوتا از ابتدا اندروید اتو را استفاده می‌کرد چنین مشکلاتی برای مالکان خودروهای تویوتا پیش نمی‌آمد.

تویوتا اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه می‌کند

ماه آوریل، مارک ده یونگ، مدیر محصول تویوتا آوالون گفته بود که شرکت تویوتا برای صلاح مشتریان خود از سیستم اندروید اتو روی خودروها استفاده نمی‌کند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفته بود: "ما می‌خواهیم از امنیت و حریم خصوصی مشتریان خود محافظت کنیم. ما شدیداً به موضع گیری‌های خود و آن چه که انجام می‌دهیم اعتقاد داریم. "تویوتا اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه می‌کند

طی سال‌های اخیر که اندروید اتو و اپل کارپلی منتشر شده‌اند، بسیاری از خودروها با استفاده از آن‌ها، بر میزان فروش خود توانسته‌اند بیفزایند. برخی شرکت‌ها مانند تویوتا و پورشه در مقابل استفاده از این تکنولوژی‌ها مقاومت نشان دادند، ولی هم اکنون در صنعت خودرو، اپل کارپلی و اندروید اتو به شکل گسترده‌ای استفاده می‌شوند.

تویوتا اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه می‌کند

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar