جنرال موتورز به بازار دوچرخه‌های الکتریکی وارد می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
جنرال موتورز به بازار دوچرخه‌های الکتریکی وارد می‌شود

کمپانی جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد برای برای کمک به حمل و نقل درون شهری، نوعی دوچرخه الکتریکی ارائه دهد.

کمپانی جنرال موتورز اعلام کرده که برای کامل کردن نقش خود در تجارت وسایل نقلیه الکتریکی، قصد دارد به بازار دوچرخه‌های الکتریکی وارد شود. این هیولای خودروسازی آمریکا در نظر دارد نوعی دوچرخه برقی دو پدالی ابداع کند که در دو مدل فشرده و باز ارائه می‌شود.

هم اکنون هیچ مشخصاتی در خصوص این دوچرخه ارائه نشده و فقط چند تصویر از هر دوچرخه منتشر شده است. به نظر می‌رسد این طرح‌های تصادفی بتوانند به سفرهای کوتاه درون شهری سرعت بدهند و دوچرخه‌های فشرده، روش ساده‌ای برای نقل و انتقال ساکنان شهرها به محل کار یا خانه باشند.

جنرال موتورز به بازار دوچرخه‌های الکتریکی وارد می‌شود

هانا پریش، مدیر بخش حمل و نقل شهری جنرال موتورز گفت: من به عنوان یک فرد مشتاق دوچرخه سواری و یک مسافر شهری می‌دانم که رسیدن ساده و به موقع به محل کار، چه لذتی دارد. ما برای ابداع دوچرخه‌های برقی، مهندسی برق رسانی، استعدادهای طراحی و صنعت دوچرخه‌سازی را با هم ترکیب کردیم.

این دوچرخه‌ها طوری طراحی شده‌اند که کاربران احساس می‌کنند درون یک خودرو هستند. دوچرخه‌ها برای پیشگیری از خطرات ایمنی احتمالی، به چراغ‌های جلو و عقب LED قابل شارژ مجهز هستند.

پریش افزود: علت عدم علاقه خیلی از مردم به دوچرخه سواری، ترس از برخورد با خودروها و یا عرق کردن حین پدال زدن است ولی پدال‌های برقی و باتری‌های قدرتمند دوچرخه‌های برقی، این مشکل را برطرف کرده‌اند.

جنرال موتورز به بازار دوچرخه‌های الکتریکی وارد می‌شود

پیشرانه این دوچرخه ساخت خود کمپانی جنرال موتورز است و قیمت و تاریخ انتشار آن هنوز معلوم نیست.

به گفته پریش، جنرال موتورز مشتاق است این ایده خود را از محدوده کمپانی خارج کند و از نظرات مردم الهام بگیرد. جنرال موتورز از مردم دعوت کرده تا در انتخاب نام دوچرخه شرکت کنند و برای برنده این رقابت، یک جایزه ۱۰ هزار دلاری تعیین کرده است. تاریخ ارسال نظرات، تا ۲۶ نوامبر اعلام شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar