حضور گسترده کیا در نمایشگاه خودروی سما + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
حضور گسترده کیا در نمایشگاه خودروی سما + تصاویر

نمایشگاه خودروی سِما ۲۰۱۸ کار خود را شروع کرده و شرکت کیا، امسال مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف از جمله یک سراتو Federation تا یک DUB K900 را با خود به لاس وگاس آورده است.

بیایید با K900 شروع کنیم، خودرویی بسیار زیبا با رنگ بدنه آبی و تزئینات مشکی براق و رینگ‌های آلیاژی غول پیکر ۲۴ اینچی که توانسته در لاس وگاس نظر همه را به خود جلب کند. این خودرو همچنین به پنجره‌های دودی و سیستم تعلیق بادی مجهز شده است.

در حالی که تغییرات طراحی بدنه حداقلی هستند، کابین متفاوت‌تر شده و شاهد چرم مشکی و آبی و همچنین روکش چرم جیر هستیم. سقف خودرو هم به چراغ‌های LED با کنترل از راه دور مجهز بوده و ما را به یاد سقف کابین‌های رولز رویس می‌اندازد. تغییرات دیگری غیر از این موارد خیلی قابل توجه نیستند و فقط می‌توان به سیستم صوتی سفارشی و اتصال اینترنت MiFi اشاره کرد.

حضور گسترده کیا در نمایشگاه خودروی سما + تصاویر

K900 تنها مدلی نیست که مدل DUB آن در این نمایشگاه رونمایی شده و کیا امسال در لاس وگاس از یک DUB استینگر GT هم پرده برداشته است. این خودرو که ظاهری فوق العاده تهاجمی دارد از یک کیت بدنه گسترده و کاپوت فیبر کربنی استفاده می‌کند. طراحان کیا همچنین شیشه‌های دودی، یک اگزوز خاص و رینگ‌های ۲۲ اینچی با تایرهای Nitto روی آن نصب کرده‌اند.

این طراحی خاص و جالب داخل کابین نیز راه یافته و شاهد استفاده روکش چرم قرمز و چرم جیر مشکی داخل این خودرو هستیم. مانند مدل K900، استینگر جی تی هم به یک سیستم صوتی سفارشی و سیستم تعلیق بادی مجهز می‌باشد.

حضور گسترده کیا در نمایشگاه خودروی سما + تصاویر

کیا سراتو Federation یک مسیر دیگر برای خود پیش گرفته و به قطعات مختلف ساخت شرکت‌های دیگر مجهز شده است. جالب توجه ترین آن‌ها بدون شک کیت بدنه آیرودینامیک ساخت Air Design می‌باشد که از اسپویلر جلو، رکاب‌های جدید و دیفیوزر عقب تشکیل شده است. خودرو همچنین رینگ‌های ۱۹ اینچ با تایرهای ultra-high-performance ساخت شرکت فالکن مجهز می‌باشد.

تغییرات پرفورمنس خودرو محدود هستند و فقط شامل دریچه ورودی هوای سرد K&N و فنرهای اسپرت ساخت Eibach می‌شوند. خودرو همچنین به سیستم اگزوز ساخت شرکت Borla مجهز شده است.

حضور گسترده کیا در نمایشگاه خودروی سما + تصاویر

در کنار این مدل‌های کانسپت مختلف، کیا از مدل سراتو دریفت و خودروی پلیس استینگر جی تی که به زودی وارد ناوگان پلیس کوئینزلند در استرالیا خواهد شد نیز رونمایی کرده است. این مدل پلیسی به چراغ‌های اضطراری پلیسی مجهز شده و به جز اضافه شدن آن‌ها، شرکت می‌گوید باقی خودرو دست نخورده باقی مانده‌اند.

این مدل بعد از آزمایش‌های مختلف و طولانی توسط اداره پلیس کوئینزلند برای خدمت در این اداره انتخاب شد. گفته می‌شود طی سال آینده، ۱۰۰ دستگاه کیا استینگر جی تی وارد اداره پلیس این شهر خواهند شد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar