خداحافظی مت لوبلانک از تاپ گیر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خداحافظی مت لوبلانک از تاپ گیر

مت لوبلانک، بازیگر هالیوودی و مجری برنامه موفق تاپ گیر قصد دارد، بعد از اتمام فصل بعد، از این نمایش تلویزیونی خداحافظی کند.

جابجایی در برنامه موفق تاپ گیر (Top Gear) همانطور ادامه دارد و اینطور که شنیده می‌شود، مت لوبلانک هم اعلام کرده است که در این نمایش تلویزیونی پر طرفدار نخواهد ماند. بی‌بی‌سی استودیو می‌گوید که ستاره سابق سریال دوستان (Friends) بعد از پایان سری آینده که در سال بعد پخش خواهد شد، نمایش پر مخاطب تاپ گیر را ترک می‌کند. این چهارمین و آخرین سری حضور مت لوبلانک در برنامه تاپ گیر بعد از پیوستن به آن در سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

مت لوبلانک در اطلاعیه‌ای گفت:

من در تاپ گیر، تجربه خیلی سرگرم کننده‌ای داشتم و کاملاً از کار با کل اعضای تیم لذت بردم. با وجود لذت بردن از گذراندن وقت خود در این نمایش، الزام زمانی و سفرهای گسترده‌ای که برای ضبط صحنه‌های نمایش تاپ گیر وجود دارد، من را از خانواده و دوستانم بیشتر دور کرد. من برای همیشه یکی از طرفداران پروپاقرص تاپ گیر خواهم ماند و امیدوارم که این تیم همینطور موفق باشد. از همه دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.

کریس هریس هم در واکنش به اظهارات مت لوبلانک این طور گفت:

برنامه تاپ گیر، بهترین زمان برای کار با مت لوبلانک بود؛ متاسفم که مجبوریم از هم دور شویم، ولی من کاملاً علت‌های او را برای انجام این کار درک می‌کنم. بهترین‌ها را برای او آرزومندم.این ابراز احساسات به دست روی رید هم تکرار شد و او نیز در واکنش به تمایل مت لوبلانک برای خروج از تاپ گیر گفت:به خاطر تمام لحظه‌های شاد، شوخی و خنده‌های مت لوبلانک متشکرم و امیدوارم که در همه کارهای آینده، موفق و سربلند باشد.

پاتریک هولاند از مت لوبلانک به عنوان “مجری درخشان” یاد کرد و از او به خاطر حضور شورآفرین، اشتیاق واقعی، اطلاعات فوق‌العاده در مورد خودرو، تمایل برای گشت‌وگذار و تفریح تقدیر کرد. هول‌اند اعلام کرد که سری آینده برنامه تاپ گیر که مت لوبلانک هم حضور دارد بسیار ویژه خواهد بود و برنامه‌های زیادی برای دعوت یک مجری تازه در سال ۲۰۱۹ و بعد از آن وجود دارد.

شاید علت‌های انتخاب و حضور مت لوبلانک در برنامه موفق تاپ گیر، شهرت او و علاقه وصف‌نشدنی به خودرو و موتورسیکلت باشد. آمریکایی بودن لوبلانک موجب شد تا او به عنوان یک بازیگر محبوب، موجب افزایش مخاطبان برنامه تاپ گیر در سمت دیگر اقیانوس اطلس (بریتانیا) شود. چیزی که شاید از هر بازیگری برنیاید و نیاز به توانایی‌های ویژه‌ای دارد. هنوز هیچ صحبتی در مورد جایگزین احتمالی مت لوبلانک انجام نشده است، ولی شاید فردی علاقه‌مند به دنیای خودرو و تشنه سرعت در سری ۲۰۱۹ برنامه تاپ گیر به عنوان جایگزین مت لوبلانک انتخاب خواهد شد.

اگرچه هنوز معلوم نیست کدام فرد جایگزین مت لوبلانک خواهد شد، ولی می‌توان در این خصوص گمانه زنی کرد. به نظر شما چه کسی می‌تواند در سطح مت لوبلانک برنامه اجرا کند و خود را به عنوان جایگزین در سری آینده تاپ گیر قرار دهد؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar