خودروساز روسی آروس وارد بازار آسیا خواهد شد

یکشنبه 25 فروردین 98 ساعت 16:02
خودروساز روسی آروس وارد بازار آسیا خواهد شد

خودروساز روسی آروس که برای پوتین لیموزین تولید می‌کند، قصد دارد خودروهایش را به مشتریان آسیایی معرفی کند.

خودروساز روسی آروس که برای رئیس جمهور روسیه لیموزین تولید می‌کند، قصد دارد خودروهایش را به مشتریان آسیایی معرفی کند و چین را به عنوان اولین مقصد در نظر دارد .

خودروهای اعیانی آروس در نمایشگاه آیدکس ۲۰۱۹ خاورمیانه در ابوظبی به مشتریان ارائه شدند. این برند نخستین بار در ماه مارس در یک نمایشگاه پرآوازه خودرو در ژنو وارد شد، اما به نظر فرنز گرهارد هیلگرت، مدیر عامل آروس «این پایان راه نیست» .

هیلگرت گفت:« ما قصد داریم به بازارهای آسیا وارد شویم و از یک نمایشگاه خودرو شروع می‌کنیم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم کدام نمایشگاه. یا پکن خواهد بود یا شانگهای» .

هردوی این نمایشگاه‌های چینی خودرو دوسالانه هستند. نمایشگاه شانگهای هفته آینده شروع می‌شود و نمایشگاه بین المللی خودروی پکن که با نام «اتوچاینا» شناخته شده سال آینده برگزار خواهد شد .

در طول نمایشگاه ژنو، هیلگرت با تاجران بزرگ بین المللی خودرو دیدار کرد که خیلی از آنها به خط تولید خودروی آروس علاقه نشان دادند. هیلگرت اشاره کرد فقط شرکایی را می‌خواهد که تجربه فروش خودروهای لوکس را داشته و آماده سرمایه‌گذاری در تالارهای نمایش باشند .

اما فروش خارجی آروس تا ۲۰۲۱ شروع نمی‌شود. این کمپانی باید به ظرفیت کافی تولید تا آن زمان برسد. آروس تنها دو شریک تجاری رسمی در روسیه دارد که هر دو در مسکو هستند، اما می‌خواهد شبکه‌اش را در کشور و خارج از کشور توسعه دهد. هیلگرت گفت این خودروسازی هنوز درپی تاجرانی در اروپاست و بعد هم این کار را در کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می‌دهد و بعد هم ژاپن، چین و سنگاپور .

دنیس مانتروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت خط تولید خودروی آروس که از ابتدا برای رئیس جمهور ایجاد شده بود، در فوریه شروع به گرفتن سفارش برای لیموزین آروس سنات L700 و آروس سنات L600 کرد. از آن زمان بیش از ۵۰۰ سفارش داشته و قصد دارد تا آغاز صادرات، این سفارشات را تکمیل کند .

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar