روستایی که بدون لندرور دیفندر می‌میرد + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
روستایی که بدون لندرور دیفندر می‌میرد + ویدیو

در قلب رشته کوه‌های هیمالیا، یک منطقه کوچک به نام "سرزمین لندرورها" وجود دارد. این روستا که سانداکپو نام دارد، با ۳۶۳۶ متر ارتفاع از سطح دریا، فقط از طریق یک مسیر کوهستانی قابل دسترسی است.

مردمی که در این روستا زندگی می‌کنند، برای زنده ماندن به ناوگانی متشکل از ۴۲ دستگاه لندرور وابسته‌اند که برخی از آن‌ها بسیار قدیمی هستند. در میان آن‌ها لندرور دیفندرهای مدل ۱۹۵۷ هم دیده می‌شود.

این برند بریتانیایی اخیراً سفری به این منطقه شگفت انگیز به مناسبت جشن هفتادمین سالگرد تأسیس شرکت داشت و ویدیویی بسیار جذاب از اهمیت لندرورها برای این منطقه و مردم آن تهیه کرده است.

ساکنان این روستا معمولاً برای رفتن از مانیبانجانگ به سانداکپو مسیری ۳۱ کیلیومتری را با این لندرورها طی می‌کنند. به لطف وجود مکانیک‌های ماهر در روستا، این لندرورها به خوبی مراقبت شده و بدون مشکل به کار خود در این منطقه ادامه می‌دهند.

لندرور دیفندر

لندرور در این منطقه به قدری ارزشمند است که هر کسی در این روستا یک دیفندر داشته باشد، همه به او احترام زیادی می‌گذارند. برای این افراد، دیفندر یک نیاز اساسی زندگی است. خودرویی که اگر وجود نداشته باشد، بدون شک زندگی در این منطقه برای آن‌ها ناممکن خواهد بود.

روستایی که بدون لندرور دیفندر می‌میرد + ویدیو

همان طور که می دانید، لندرور در حال طراحی نسل جدیدی از دیفندر است که سال آینده رونمایی می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این خودرو نداریم، ولی می دانیم که از نظر طراحی بدنه تفاوت‌های زیادی با مدل فعلی نخواهد داشت. در واقع نسل جدید دیفندر را می‌تواند به نوعی شبیه به جی کلاس جدید مرسدس بنز دانست که در مقایسه با مدل قبل از خودرو تفاوت‌های چندانی نداشت.

تنها چیزی که با اطمینان می دانیم این که دیفندر جدید قطعاً مبتنی بر یک نسخه سفارشی از پلت فرم آلومینیومی استفاده شده در دیسکاوری، رنج رور و رنج رور اسپرت ساخته شده است. این خودرو بدون شک از بسیاری جنبه‌ها مدلی مدرن‌تر خواهد بود و جدیدترین تکنولوژی‌های رفاهی و ایمنی را به مشتریان ارائه خواهد کرد. احتمال عرضه یک نسخه تمام الکتریکی از این خودرو هم وجود دارد.

منبع ترجمه: carscoops

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar