رونمایی از پکیج قطعات M Performance برای بی ام و M8

دوشنبه 20 خرداد 98 ساعت 11:40
رونمایی از پکیج قطعات M Performance برای بی ام و M8

ما اخیراً در مطلبی مفصل به رونمایی از مدل‌های M8 و M8 کامپتیشن توسط بی ام و اشاره کردیم، ولی ظاهراً از نظر این خودروساز آلمانی، این کار هنوز کافی نیست. برای این که خریداران بتوانند بی ام و M8 خود را سفارشی سازی بکنند، قطعاً آن‌ها به برخی قطعات خاص نیاز خواهند داشت و در همین راستا، این قطعات را شرکت بی ام و امروز رونمایی کرده است. البته، این دو خودرو به قدری خوب هستند که نیازی به چنین قطعات اضافی ندارند، ولی با وجود آن‌ها قطعاً خودروی شما می‌تواند به مدلی بسیار خاص‌تر تبدیل شود.

در ابتدا می‌توانیم به برخی قطعات فیبر کربنی بپردازیم که از پادری‌های خودرو گرفته تا اطراف جلوپنجره کلیوی خودرو را شامل می‌شوند. بعد از آن‌ها، بی ام و یک آپگرید فنی برای خودروها ارائه کرده که شامل لنت ترمزهای M Performance اسپرت است. همان طور که شما هم می دانید، دو مدل M8 کوپه و کانورتیبل به لنت ترمزهای بسیار خوبی مجهزند، ولی ظاهراً این لنت ترمزها بهتر هستند. بی ام و می‌گوید به کمک این لنت‌ها خط ترمز خودرو کوتاه‌تر می‌شود، پاسخ گویی ترمز بهتر شده و تحمل دمایی بالاتری دارند. در بیانیه شرکت بی ام و اشاره شده که این لنت ترمزها به طور مستقیم از تکنولوژی لنت ترمزهای بی ام و موتور اسپرت استفاده می‌کنند.

بی ام و M8

شرکت همچنین یک فرمان M Performance Pro را نیز به عنوان بخشی از این پکیج در اختیار شما قرار خواهد داد. این فرمان با پره‌ها و همچنین پدل شیفترهای فیبر کربنی خود ظاهری بسیار جذاب‌تر و همچنین تهاجمی‌تر در مقایسه با فرمان استاندارد خودرو دارد. در قسمت بالای فرمان شاهد یک نوار آبی رنگ بزرگ هستیم و ظاهراً، در آن خبری از دکمه‌ای که سیستم گرم کن فرمان را روشن می‌کرد نیست. مراقب یخ زدن دستانتان پشت این فرمان باشید!

بی ام و M8

آخرین چیزی که بی ام و به عنوان بخشی از این پکیج ارائه کرده یک چادر خودروی M Performance است، ولی واقعاً چه کسی دلش می‌آید این خودرو را جایی غیر از پارکینگ مسقف نگهداری کند؟! تمام این قطعات بعد از ورود M8 کوپه و کانورتیبل و مدل‌های کامپتیشن آن‌ها به بازار که اواخر سال جاری اتفاق خواهد افتاد قابل سفارش خواهند بود.

autoblog منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar