سیستم جدید WiFi بنتلی سال آینده می‌آید + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
سیستم جدید WiFi بنتلی سال آینده می‌آید + تصاویر

آیا یک تاجر موفق هستید که دوست دارید در ردیف عقب صندلی‌های بنتلی خود در حالی که از یک جلسه کاری به دفتر خود باز می‌گردید به کارهای خود رسیدگی کنید؟ شانس با شما یار است، زیرا بنتلی قصد دارد به زودی اولین سیستم وای فای فوق سریع خودرویی دنیا را رونمایی کند.

بنتلی می‌گوید این سیستم که از سال آینده روی تمامی مدل‌های شرکت قرار است ارائه شود، قادر است پوشش شبکه موبایل بدون قطعی در حین سفر را در اختیار سرنشین‌ها قرار دهد. این سیستم تا سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت بدون مشکل کار می‌کند و به سرنشین‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت لحظه‌ای به بسیاری از اپلیکیشن های تجاری و سرگرمی دسترسی داشته باشند.

سیستم جدید WiFi بنتلی سال آینده می‌آید + تصاویر

این سیستم با همکاری شرکت Viasat که یک کمپانی بزرگ تله کام می‌باشد و سابقه‌ای ۳۰ ساله در این زمینه دارد طراحی و ساخته خواهد شد. این شرکت مدیریت تقریباً ۱۴ میلیون هات اسپات وای فای در ۳۰ کشور مختلف سراسر دنیا را بر عهده دارد. شرکت وی است قبلاً سیستم وای فای داخل پرواز را روی هواپیماهای تجاری و دولتی نیز ارائه کرده بود.

سیستم بنتلی با استفاده از شبکه VPN چند کاناله خود شرکت برای تجمیع تا سه شبکه تلفن همراه روی یک سیگنال فوق العاده سریع کار می‌کند. سیستم مستقیماً در صندوق عقب خودرو نصب می‌شود و روتر آن به منبع برق DC روی خودرو متصل می‌گردد. روتر وای فای آنبرد سپس به یک هاب که در محلی ثابت نصب شده متصل می‌شود. بنتلی می‌گوید این سیستم علاوه بر سرعت زیاد و قطعی بسیار کم، امنیت فوق العاده بالایی هم دارد.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar