شاسی بلند جدید هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود

بروزرسانی در: شنبه 19 آبان 97 ساعت 02:41
شاسی بلند جدید هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود

شرکت هیوندای اوایل سال جاری نام تجاری پالیسِید را ثبت کرد و همان طور که انتظار می‌رفت، از آن روی شاسی بلند پرچم دار جدید خود استفاده خواهد کرد.

این خودرو که کم‌تر از ۲۰ روز دیگر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود، نام خود را از یک محله زیبا در جنوب کالیفرنیا گرفته است. شرکت می‌گوید این کراس آور جدید از یک طراحی بدنه جذاب و تهاجمی بهره می‌برد و نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. شرکت همچنین گفته که مشتریان می‌توانند منتظر یک طراحی فوق العاده زیبا باشند که لایق و درخور یک شاسی بلند پرچم دار است.

پالیسید مناسب خانواده‌های بزرگ بوده و علاوه بر فضای بار جادار، ظرفیت هشت سرنشین را هم دارد. هیوندای می‌گوید در ساخت این شاسی بلند جدید از مواد اولیه با کیفیت، تکنولوژی‌های جدید و خلاقانه و تجهیزات ایمنی هوشمند استفاده کرده است.

شاسی بلند جدید هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود

در حالی که بیانیه مطبوعاتی هیوندای به جزئیات زیادی اشاره نمی‌کند، در تصاویر جاسوسی قبلی این خودرو شباهت زیاد آن با کانسپت HDC-2 گرند مستر کمپانی را دیده بودیم. جزئیات طراحی خودرو زیر پوشش استتاری سنگین پنهان شده بودند، ولی پالیسید به یک جلوپنجره بزرگ شبیه به آن چه روی سانتافه دیده بودیم مجهز است.

یکی از قابلیت‌های جذاب در طراحی بدنه این کراس آور می‌توان به تریم کرومی پنجره‌های آن اشاره کرد. این مورد را نیز در کانسپت مذکور دیده بودیم و بدون شک، به متفاوت‌تر شدن پالیسید در مقایسه با دیگر شاسی بلندهای فول سایز بازار کمک شایانی خواهد کرد.

جزئیات دیگری از این مدل در دست نیست، ولی پالیسید ظاهراً اشتراک‌های زیادی با کیا تلوراید ۲۰۲۰ دارد. این خودرو نیز قرار است اوایل سال آتی میلادی در دیترویت رونمایی شود. هر دو مدل روی پلت فرمی مشابه ساخته شده‌اند و کیا گفته که این خودرو چند سانتی متر طولانی‌تر و عریض‌تر از سورنتو می‌باشد. تلوراید قدرت مورد نیازش را از یک موتور شش سیلندر خورجینی تأمین می‌کند. احتمال این که پیشرانه مذکور همان شش سیلندر خورجینی ۳.۳ لیتری سورنتو با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۱ نیوتن متر گشتاور باشد بالاست.

فروش هیوندای پالیسید مدل ۲۰۲۰ از تابستان سال آینده در آمریکا شروع خواهد شد.

منبع ترجمه: Cars coops

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar