شروع فعالیت پژو سیتروئن در بازار آمریکا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شروع فعالیت پژو سیتروئن در بازار آمریکا

گروه خودروسازی پژو سیتروئن در پی بازگشت مجدد به بازار ایالات متحده آمریکا، ۱۵ ایالت را برای فروش و ایجاد نمایندگی محصولات خود برگزیده است.

مجموعه خودروسازی پژو سیتروئن (PSA) فرانسه جزئیات تازه ای در مورد برنامه های خود برای بازگشت به بازار امریکا و برگزیدن چندین ایالت برای فروش، منتشر کرد. آخرین حضور این گروه به سال ۱۹۹۱ (پژو) برمی گردد.

مدیر عامل قسمت آمریکای شمالی پژو سیتروئن، لاری دومینیک اعلام کرد این کمپانی ۱۵ ایالت را زیر نظر گرفته است که به احتمال زیاد پذیرای نمایندگی های این گروه خواهند شد. از جمله این ایالت‌ها می توان به آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، ایلینوی، مریلند، ماساچوست، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ویرجینیا و واشنگتن اشاره کرد. این ایالت‌ها از لحاظ حجم و پذیرش واردات در رده های بالا جای دارند.

با وجود این که هنوز لیست قطعی نشده است، اما گفته می شود که ایالت‌های مذکور مسئولیت فروش ۶۲ درصد از سهم محصولات پژو سیتروئن در بازار امریکا را برعهده خواهند گرفت. مصرف کنند گان در این ایالت‌ها تمایل زیادی به خرید خودروهای وارداتی نشان داده اند و با توجه به گسترش خصومت‌ها علیه برندهای خارجی، رفتار بسیار قابل ملاحظه ای محسوب می شود.

از طرف دیگر، گروه PSA بنا به دلایل مشابه به استان های آلبرتا، بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک در کانادا تمایل دارد. با این وجود، مشتریان محصولات پژو سیتروئن تمرکز بیش تری در این استان ها دارند و چهار استان ذکر شده مسئول ۸۷ درصد فروش خودرو هستند.

پیش از این پژو سیتروئن اعلام کرده بود که این نام تجاری وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد، اما راه اندازی مجدد آن تا سال ۲۰۲۶ طول می کشد. این کمپانی در حال حاضر در پی فراهم کردن شرایط لازم برای ورود خود می باشد. پاییز سال پیش، PSA از برنامه کاربردی (اپلیکیشن) Free2Move رونمایی کرد و در اواخر سال جاری نیزاز آغاز برنامه های خود برای راه اندازی دفتر مرکزی در آتلانتا خبر داد.

گام نخست ورود پژو سیتروئن به بازارآمریکا، در قالب برپایی دفتر مرکزی و ارائه برنامه کاربردی برای گوشی هوشمند اعلام شده است. در گام بعدی این کمپانی در پی ارائه خدمات اشتراک سواری و اجاره خودرو با استفاده از محصولات ساخت پژو سیتروئن خواهد بود. این دو گام باعث آگاهی خریداران از مدل‌های تولیدی می شود تا پیش از شروع فروش در گام سوم طرح، آمادگی بیش تری برای خرید محصولات پیدا کنند.

پیش از این کارلوس تاوارس مدیر عامل پژو سیتروئن از تولید مدل‌هایی خاص برای بازار ایالات متحده خبر داد که با کمک برند اوپل (opel) تولید می‌شوند. برند سابق گروه جنرال موتورز که مدتی پیش در اختیار پژو سیتروئن قرار گرفت، در تولید مدل‌هایی مانند بیوک رگال (buick Regal) مورد استفاده قرار می گیرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar