شروع قیمت پورشه ماکان ۲۰۱۹ از زیر ۵۰ هزار دلار + تصاویر

سه شنبه 29 آبان 97 ساعت 19:28
شروع قیمت پورشه ماکان 2019 از زیر 50 هزار دلار + تصاویر

بعد از رونمایی فیس لیفت ماکان در ماه جولای، آمریکایی‌ها بالاخره در نمایشگاه امسال لس آنجلس موفق خواهند شد این خودرو را در نمایشگاه لس آنجلس از نزدیک ببینند. البته کسانی که قصد خرید دارند، برای این کار باید کمی بیشتر صبر کنند، زیرا ماکان ۲۰۱۹ تا تابستان سال آینده میلادی قرار نیست وارد بازار این کشور شود. قیمت این خودرو از ۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار شروع می‌شود که در مقایسه با قیمت پایه ۴۷۸۰۰ دلاری مدل فعلی اندکی افزایش پیدا کرده است.

ماکان ویژه بازار آمریکا ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که در مقایسه با ۲۴۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور نسخه اروپایی، اوضاع بهتری از نظر میزان قدرت دارد. تنها گزینه گیربکس یک هفت دنده دوکلاچه اتومات می‌باشد. پورشه ادعا کرده نسخه ویژه بازار آمریکای شمالی ماکان ۲۰۱۹ صفر تا صد را در ۶.۳ ثانیه پر می‌کند. در صورت سفارش پکیج اسپرت کرونو و استفاده از سیستم لانچ کنترل، این عدد به ۶.۱ ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. خودرو حداکثر سرعتی برابر با ۲۲۹ کیلومتر بر ساعت دارد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، ماکان ۲۰۱۹ بازار اروپا صفر تا صدی برابر با ۶.۷ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن معادل ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

شروع قیمت پورشه ماکان 2019 از زیر 50 هزار دلار + تصاویر

از نظر ظاهری، بین نسخه‌های آمریکا و اروپا تفاوت زیادی وجود ندارد. تنها برخی تفاوت‌های کوچک را می‌توان در چراغ‌های جلو و عقب دید. البته برخی رنگ‌های جدید مانند سبز متالیک، نقره‌ای متالیک، آبی و گچی نیز ویژه مدل بازار آمریکا ارائه شده است.

داخل کابین، صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۹ اینچی جای صفحه نمایش ۷ اینچی قبلی را گرفته و از آخرین نسخه سیستم مدیریت ارتباطات پورشه بهره می‌برد. خودرو به صورت استاندارد به سیستم نویگیشن مجهز می‌باشد. فرمان GT اسپرت جدید برای خریدارانی که می‌خواهند یک یادگاری از ۹۱۱ در ماکان خود داشته باشند به صورت آپشن ارائه شده است. برای راحتی بیشتر راننده پشت فرمان، شرکت آپشن کروز کنترل هوشمند را ارائه کرده که اکنون به سیستم کمکی ترافیک سنگین مجهز می‌باشد. با کمک این سیستم خودرو می‌تواند تا سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت کنترل گاز و ترمز را بر عهده گرفته و خودرو را داخل خط نگه دارد.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar