شروع قیمت کوپرا آتکا از ۳۶ هزار پوند در بریتانیا + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شروع قیمت کوپرا آتکا از 36 هزار پوند در بریتانیا + تصاویر

شاخه مدل‌های پرفورمنس که چند وقت پیش فعالیت خود را شروع کرده قیمت گذاری و همچنین جزئیات فنی اولین مدل خود، کوپرا آتکا را در بریتانیا اعلام کرد.

قیمت کوپرا آتکا جدید از ۳۶ هزار پوند در بریتانیا شروع می‌شود و این قیمت، رنگ بدنه متالیک و خدمات Cupra Care و پکیج سرویس و نگهداری را هم شامل می‌شود.

پکیج سرویس و نگهداری شامل بازدیدهای دوره‌ای، یک بار تعویض روغن ترمز، اولین تست ایمنی خودرو، امداد جاده‌ای در اروپا و تعویض قطعات مصرفی مانند لنت ترمز، تیغه برف پاک کن، سرویس کولر و تعویض باتری سوئیچ است. این پکیج همچنین شامل تعمیرات بخش‌هایی از موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، بخش‌های الکتریکی و کولر نیز می‌شود.

شروع قیمت کوپرا آتکا از 36 هزار پوند در بریتانیا + تصاویر

خودرو به صورت استاندارد به مواردی مانند فرمان چرمی با دوخت مسی، روکش صندلی‌های چرم آلکانتارای مشکی، رینگ‌های ۱۹ اینچ آلیاژی ویژه و تزئینات مشکی براق روی بدنه و کابین مجهز شده است. از دیگر تجهیزات استاندارد آن می‌توان به ورود بدون کلید و استارت دکمه، شارژ بی سیم، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۸ اینچ، سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی DCC و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

خریداران امکان انتخاب بین شش رنگ بدنه آبی، قرمز، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و سفید را خواهند داشت.

شروع قیمت کوپرا آتکا از 36 هزار پوند در بریتانیا + تصاویر

از جمله آپشن های آن می‌توان به Comfort&Sound Pack متشکل از سیستم صوتی بیتز، مجموعه‌ای از سیستم‌های کمکی رانندگی و Design Pack اشاره کرد که رینگ‌های ۲۰ اینچ آلیاژی، ترمزهای برمبو و سقف پانوراما را به خودرو اضافه می‌کند.

سئات می‌گوید کوپرا آتکا بهترین عملکرد فنی را در میان شاسی بلندهای غیر لوکس حال حاضر بازار دارد. قدرت این خودرو از یک پیشرانه توربو ۲ لیتری با ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود. با گیربکس جدید هفت سرعته دو کلاچه که تعویض دنده‌های نرم‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تری دارد و سیستم دو دیفرانسیل، کوپرا آتکا آمده تا فروش خوبی را در بازار تجربه کند. صفر تا صد این خودرو ۵.۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعتی برابر با ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت دارد. تحویل اولین مدل‌های سفارش داده شده آن اوایل سال آینده میلادی انجام خواهد شد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar