نگاهی به تفاوت‌های نسخه‌های ایران و اروپای هیوندای i20 + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به تفاوت‌های نسخه‌های ایران و اروپای هیوندای i20 + گالری تصاویر

هیوندای مشخصات مدل ۲۰۱۸ خودروی i20 را برای بازار اروپا اعلام کرده است که این مدل تغییراتی را در مقایسه با قبل تجربه کرده و این تغییرات حاوی سیستم مولتی مدیای تازه و سیستم‌های ایمنی جدید برای این خودرو هستند.

هیوندای i20 مدل ۲۰۱۸ نیز در مدل ۳ در و هم در مدل ۵ در قابل خریداری است و مدل Active هم دیگر مدل این خودرو است که ظاهری شاسی بلند مانند دارد. جلوپنجرهٔ i20 در مدل پنج درب کمی تغیر کرده است حین اینکه گرافیک داخلی چراغ‌های عقب هم نیز جدید است. برای مدل اکتیو همچنین امکان سفارش سقف مشکی وجود دارد. چند رنگ تازه شامل قرمز و آبی روشن هم به رنگ‌های قابل انتخاب برای این خودرو اضافه شده‌اند.

در داخل کابین هم شاهد نصب یک مانیتور ۷ اینچی هستیم که به سیستم نویگیشن ماهواره‌ای، اپل کارپلی و اندروید اتو تجهیز شده است و درست مثل سیستمی است که در کیا ریو هم وجود دارد.

هیوندای پکیج SmartSense را هم روی i20 جدید عرضه می‌کند که این پکیج حاوی ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، چراغ‌های هوشمند، سیستم هشدار هوشیاری راننده و سیستم کمکی بین خطوط می‌شود.

یک پیشرانه یورو ۶ جدید هم به موتورهای این خودرو اضافه شده است.

در این میان پیشرانه توربوی ۱ لیتری را می‌توان با جعبه دنده ۷ دنده دو کلاچه هم خریداری کرد و این نخستین باری است که جعبه دنده دوبل کلاچ در مدل i20 ارائه می‌شود.

همهٔ مدل‌های هیوندای i20 به طور استاندارد به سیستم استارت/استاپ مجهزند تا آلایندگی و همچنین میزان مصرف سوخت آن ها کاهش پیدا کند. هنوز قیمت مدل ۲۰۱۸ هیوندای i20 اعلام نشده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar