فروش پژو در بازارهای خارج از اروپا با رشد چشمگیری مواجه شد!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فروش پژو در بازارهای خارج از اروپا با رشد چشمگیری مواجه شد!

برند فرانسوی پژو توانست با عرضه گسترده ای از کراس اوورهای رقابتی در بازار استرالیا، افزایش فروش ۲۴ درصدی را در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۸ به ثبت برساند.

از برندهایی که سریع ترین رشد فروش را در استرالیا طی سال جاری به خود اختصاص داده، می توان پژو (peugeot) را نام برد که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ با افزایش ۲۴.۱ درصدی در میزان فروش خود روبرو شد. خودروساز فرانسوی تا به امروز، ۱۳۳۳ دستگاه سال جاری فروش داشته است، در حالی که این عدد طی مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۷ به ۱۰۷۴ دستگاه رسید. بیش از نصف سهم فروش به کراس‌اور پژو ۳۰۰۸ تعلق دارد که با ۶۹۱ دستگاه در سال، بوده است. در حالی که پژو ۵۰۰۸ طی همان مدت توانست به فروش ۳۰۷ دستگاه برسد. از سوی دیگر، پژو ۳۰۸ از سال پیش تا به امروز فقط ۱۶۳ دستگاه فروش داشته است، که نسبت به سال پیش با ۴۳.۸ درصد کاهش مواجه بوده است؛ با این وجود چنین رقمی تقریبا دو برابر فروش پژو ۲۰۸ است.

فروش پژو در بازارهای خارج از اروپا با رشد چشمگیری مواجه شد!

برای اولین بار در سال جاری، پژو با داشتن طیف مناسب از کراس‌اورهای رقابتی در بازار که از سایز کوچک پژو ۲۰۰۸ تا مدل هفت صندلی پژو ۵۰۰۸ گسترده است، توانست فروش بالای کراس‌اور نسبت به خودروهای سواری را به نام خود ثبت کند. چنین موضوعی تا به حال در فروش پژو بی سابقه بود. قبل از این نیز میزان ثبت درخواست خرید برای خودروهای سواری (غیر شاسی‌بلند)، در سال به ۶۹ درصد سهم فروش می‌رسید.

طی سال مالی گذشته، در حالی که رشد خودروهای شاسی‌بلند تنها به ۶۵ درصد می‌رسید، طیف وسیعی از شاسی‌بلندهای پژو در مدت مشابه امسال شاهد رشد ۲۰۸ درصدی در فروش بودند؛ پژو و سیتروئن گارانتی فروش محصولات خود را به ۳ تا ۵ سال افزایش داده‌اند و با تغییر ساختار قیمت‌گذاری، تصمیم دارند تا رقابت‌پذیری خود را در بازار فروش بهبود بخشند.

فروش پژو در بازارهای خارج از اروپا با رشد چشمگیری مواجه شد!

در این زمینه یکی از مدیران پژو گفت:

پژو دراسترالیا طی دوازده ماه گذشته، مشخصات و قیمت‌گذاری تمام مدل‌های خود را بهبود بخشیده است؛ با ارائه گارانتی پنج ساله و بدون محدودیت، پژو آغاز به بازسازی شبکه فروش و خدمات خود کرده است. در حالی که هنوز هم کارهای بیش‌تری برای انجام وجود دارد، هدف ما بازسازی وجهه پژو و ارتباط آن با خریداران است.

در حال حاضر پژو گستره مناسبی از محصولات را عرضه می‌کند، اما برند فرانسوی تصمیم دارد با توسعه خط تولید خود، فروش کراس‌اوورها را افزایش دهد.

در سال آتی عرضه مدل‌های پژو ۵۰۸ معمولی و پژو ۵۰۸ تورینگ برای خارج از مرزهای فرانسه برنامه‌ریزی شده است. همچنین یکی از واردکننده‌های خودروهای پژو اعلام کرد که عرضه مدل‌های سدان تا اواخر ۲۰۱۸ در اروپا ادامه خواهد داشت. اگرچه مدل‌های واگن (استیشن) نیز در این لیست سواری‌ها جای دارند، اما تصمیم نهایی در این مورد تائید نشده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar