فولکس واگن از باتری‌های تسلا استفاده می‌کند

بروزرسانی در: سه شنبه 16 بهمن 97 ساعت 17:00
فولکس واگن از باتری‌های تسلا استفاده می‌کند

کمپانی خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که از باتری‌های کمپانی تسلا برای ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی خود استفاده خواهد کرد.

کمپانی خودروسازی فولکس واگن امروز (سه شنبه) اعلام کرد که از باتری‌های کمپانی تسلا موسوم به "پاورپک"(Powerpack) در بیش از ۱۰۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در آمریکا استفاده خواهد کرد.

این باتری‌ها طی سال ۲۰۱۹ نصب می‌شوند و در مناطقی قرار می‌گیرند که تراکم بیشتری از خودروهای برقی وجود دارد. این باتری‌ها عمدتاً در ایستگاه‌های شارژ کرانه غربی آمریکا نصب خواهند شد.

باتری‌های پاورپک تسلا با ذخیره نیروی اضافی شبکه‌های تولید برق در ساعات خالی کار می‌کنند. این امر به ایستگاه‌های شارژ امکان می‌دهد تا تقاضا را به خوبی پاسخ دهند و از افزایش قیمت‌ها در ساعت‌های اوج مصرف پیشگیری می‌کند.

این باتری‌ها در ایستگاه‌های شارژ با ظرفیت ۳۵۰ کیلووات‌ساعت استفاده می‌شوند و قادر به ارائه شارژ سریع ۲۱۰ کیلوواتی خواهند بود.

کمپانی فولکس واگن آمریکا در حال کار بر روی فراهم کردن زیرساخت‌های شارژ برقی خود و نصب نزدیک به ۵۰۰ ایستگاه شارژ در سراسر این کشور از جمله نخستین سری از آنها با ظرفیت ۳۵۰ کیلووات در کالیفرنیا است.

با توجه به افزایش قابل توجه شمار خودروهای برقی و از آنجایی که نیاز به ایستگاه‌های شارژ به سرعت در حال افزایش است، ماه پیش تأسیسات شارژ فولکس واگن دچار قطعی شد. این مشکل چند روز بعد حل و فصل شد و شارژرها از آن زمان مجدد به طور عادی خدمت رسانی می‌کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar