فولکس واگن جتا GLI مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه شیکاگو رونمایی می‌شود

بروزرسانی در: سه شنبه 20 آذر 97 ساعت 16:57
فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 در نمایشگاه شیکاگو رونمایی می‌شود

فولکس واگن جتا ۲۰۱۹ که چند وقتی است فروشش شروع شده، استارت خیلی خوبی در بازار نداشته، ولی این مدل بالاخره احتمال دارد به لطف رونمایی از جتا GLI جدید مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

وب سایت اتوبلاگ گزارشی منتشر کرده که این مدل‌های پرفورمنس روز ۱۸ بهمن امسال در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی خواهد شد. البته شنیدن این موضوع ما را متعجب نکرده، زیرا قبلاً هم گزارشاتی منتشر شده بود که این خودرو یا در دیترویت و یا در شیکاگو قرار است رونمایی شود.

هنوز جزئیات زیادی در مورد جتا GLI در دست نیست، ولی یکی از نمایندگان فولکس واگن قبلاً گفته بود که این خودرو سیستم تعلیق عقب میله پیچشی مدل استاندارد را حذف و به جای آن از یک سیستم مدرن‌تر چند بازویی استفاده خواهد کرد. این نماینده همچنین تأیید کرده که خودرو به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز خواهد شد، ولی هنوز خبری از مشخصات فنی دقیق و آمار و ارقام پرفورمنس آن نیست.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 در نمایشگاه شیکاگو رونمایی می‌شود

در حالی که فولکس واگن هنوز چیزی در این مورد به صورت رسمی نگفته، ولی جتا GLI گفته می‌شود از همان پیشرانه گلف GTI استفاده می‌کند. این موتور ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۹ نیوتن متر دارد که در مقایسه با موتور ۱.۴ لیتری توربو با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۹ نیوتن متر جتا استاندارد بسیار بهتر است. در حالی که مدل استاندارد با یک گیربکس شش دنده دستی یا هشت دنده اتومات فروخته می‌شود، GLI به احتمال زیاد با یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت دنده دو کلاچه استفاده خواهد کرد.

مانند مدل قبلی خود، جتا GLI مدل ۲۰۲۰ هم طراحی بدنه و کابین اسپرت خواهد داشت. در نتیجه، می‌توانیم انتظار سپرهای خاص، رکاب‌های جدید و جلوپنجره لانه زنبوری برای آن داشته باشیم. خوزه کارلوس پاوون، سرطراح فولکس واگن برزیل همچنین گفته که این مدل به رینگ‌های ۵ پره آلیاژی و یک سقف مشکی مجهز خواهد شد.

تغییرات داخل کابین بسیار محدودتر بوده و شامل مواردی مانند پدال‌های آلیاژی، فرمان کف تخت و صندلی‌های اسپرت می‌شود. از دیگر به روزرسانی های داخل کابین می‌توان به تریم و روکش صندلی‌های جدید و نشان‌های GLI در جای جای آن اشاره کرد.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 در نمایشگاه شیکاگو رونمایی می‌شود

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar