قیمت گذاری شورولت بلیزر ۲۰۱۹ در آمریکا + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
قیمت گذاری شورولت بلیزر 2019 در آمریکا + تصاویر

به گزارش وب سایت کارز دایرکت، شاید قیمت پایه بلیزر جدید ۳۰ هزار دلار باشد، ولی آن دسته از مشتری‌هایی که به دنبال خرید مدلی قوی و مجهز هستند باید بسیار بیشتر از این مبلغ برای آن پرداخت کنند.

مجموعه مدل‌های بلیزر با تریم L شروع می‌شود که قیمت بسیار خوبی معادل ۳۰ هزار دلار دارد، ولی احتمالاً بیشتر خریداران این خودرو چیزی بیشتر از آن چه که ‌تریم L ارائه می‌کند بخواهند.

تریم بعدی ۱LT با قیمت پایه ۳۳ هزار و ۴۹۵ دلار است. همانند مدل پایه، بلیزر ۱LT هم از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۴ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

اگر به دنبال قدرت بیشتری باشید، بلیزر ۲LT راست کار شماست و قیمتش از ۳۴ هزار و ۴۹۵ دلار شروع می‌شود. این خودرو به یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی ۳.۶ لیتری با ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. خریداران این مدل، آپشن سیستم دو دیفرانسیل را می‌توانند به قیمت ۲۷۰۰ دلار خریداری کنند.

قیمت گذاری شورولت بلیزر 2019 در آمریکا + تصاویر

مدل بعدی در خانواده بلیزر جدید RS نام دارد که بسیار شبیه به فورد آج ST با قیمت ۴۳ هزار و ۳۵۰ دلاری می‌باشد. روی کاغذ، آر اس با قیمت پایه ۴۱ هزار و ۹۷۵ دلار ارزش خرید بالایی دارد، ولی جالب است بدانید علت قیمت کم‌تر این خودرو این است که در آن خبری از سیستم دو دیفرانسیل نیست. در آن سو، فورد آج ST دو دیفرانسیل می‌باشد. در صورت تمایل به خرید سیستم دو دیفرانسیل برای این خودرو، قیمت کل آن به ۴۴ هزار و ۶۹۵ دلار افزایش پیدا می‌کند. آپشن دیگر برای این مدل پکیج Driver Confidence II به قیمت ۳۵۷۵ دلار است.

تریم دیگر و نهایی بلیزر جدید Premier نام دارد. این مدل قیمت پایه‌ای برابر با ۴۳ هزار و ۸۹۵ دلار داشته و آپشن Driver Confidence II را روی آن می‌توان به قیمت ۲۱۶۵ دلار سفارش داد. با اضافه شدن سیستم دو دیفرانسیل، قیمت بلیزر پرمیر به ۴۸ هزار و ۹۶۰ دلار افزایش می‌یابد.

روی هم رفته، این قیمت گذاری‌ها، بلیزر جدید را به خودرویی نسبتاً گران‌تر در مقایسه با نیسان مورانو و فورد آج تبدیل کرده است. این دو خودرو به اعتقاد خیلی‌ها از رقبای اصلی بلیزر در بازار خواهند بود.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar