مرسدس بنز G500 4×4² خدانگهدار …

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
مرسدس بنز G500 4x4² خدانگهدار ...

غول آفرود مرسدس G500 4×۴² در پایان ماه اکتبر به غروب زندگی خود خواهد رسید. این خودروی شاسی‌بلند نمادین با بهای ۲۳۱۶۹۳ یورویی در آلمان یکی از گران‌بهاترین محصولات ستاره سه پر آلمانی محسوب می‌شود.
البته بازنشسته شدن این خودرو جای تعجبی ندارد زیرا در سال آینده شاهد عرضه نسل جدید G کلاس خواهیم بود. با اکسل‌های پورتال و ارتفاع قابل‌توجه ۴۵۰ میلی‌متری از سطح زمین این آفرودر قهار می‌تواند از هر نوع زمینی عبور کند. این خودرو می‌تواند تا عمق ۱۰۰۰ میلی‌متری در آب غوطه‌ور شود بنابراین آن را یک خودروی دوزیست در نظر بگیرید.
مرسدس G500 4×۴² از رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی استفاده کرده و فاصله بین چرخ‌ها نسبت به مدل عادی G کلاس افزایش ۲۹۹ میلی‌متری داشته است. در قبل این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی آشنای مرسدس با قدرت ۴۲۲ اسبی قرار دارد.
حتی حالت اسپورت نیز در دسترس است اما نباید آن را برای رکوردشکنی پیست نوربرگ رینگ در نظر گرفت زیرا وزن ۳۰۲۱ کیلوگرمی آن باعث شده G500 4×۴² از نظر هندلینگ فرسنگ‌ها با آلفارومئو استلویو کوادروفولیو فاصله داشته باشد.
مرسدس این خودرو را برای اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۵ روانه نمایندگی‌ها کرد زیرا در اوایل همان سال کانسپت به نمایش در آمده از این خودرو بازخوردهای خوبی را دریافت نموده بود. برخلاف نسخه ۶×۶ تولید محدود، این خودرو تولید سری بوده هرچند خرید آن خیلی آسان نیز نبوده است.

در ادامه میتوانید ویدیویی زیبا از این غول آلمانی نظاره گر باشید.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar