نسل سوم سیتروئن C1 احتمالاً الکتریکی خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
نسل سوم سیتروئن C1 احتمالاً الکتریکی خواهد شد

نسل بعدی سیتروئن C1 به احتمال زیاد می‌خواهد یک قدم بزرگ رو به آینده برداشته و با یک پیشرانه تمام الکتریکی وارد بازار شود.

لیندا جکسون، مدیرعامل سیتروئن در حاشیه برگزاری نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ در صحبت با خبرنگاران گفته که سیتروئن C1 به احتمال زیاد الکتریکی خواهد شد.

وی در بخشی از صحبت خود گفته: " این سگمنت خودروهای شهری با گذر زمان در حال کاهش میزان فروش است و به نظر من باید تحولی در این بخش رخ بدهد." وی در پاسخ به این که مسیر آینده سیتروئن C1 جدید چه خواهد بود گفته: " اگر نظر من را بخواهید بپرسید، الکتریکی."

در حالی که گروه پژو سیتروئن در حال بررسی امکان تمام الکتریکی کردن سیتروئن C1 و برادر پژو آن، ۱۰۸ است، تویوتا همچنان در مورد مدل تمام الکتریکی آیگو نتوانسته تصمیم گیری بکند. با این اوصاف، پژو سیتروئن و تویوتا تقریباً ۱ سال دیگر تا در مورد این که آیا به همکاری خود در نسل سوم این سه خودرو هم ادامه خواهند داد یا نه تصمیم گیری کنند.

نسل سوم سیتروئن C1 احتمالاً الکتریکی خواهد شد

دیدیه لروی، مدیرعامل تویوتا اروپا در صحبت‌های خود اشاره کرده که اگر سه شرکت یک استراتژی مشترک را بتوانند پیدا کنند به همکاری خود ادامه خواهند داد.

تویوتا هنوز قصد توقف تولید آیگو را ندارد و هم اکنون در اروپا، این خودرو یکی از مدل‌های مهم شرکت محسوب می‌شود. از نظر تویوتا، مدل آیگو دروازه ورود بسیار خوب و ارزانی برای جذب خریداران جوان به برند تویوتا می‌تواند باشد.

این مدیر ارشد تویوتا در این باره می‌گوید: "سن و سال خریداران و مشتریان این خودرو بسیار کم است و همین می‌تواند برای ما بسیار خوب باشد. از طرف دیگر، به دلیل قیمت ارزان این خودرو، آیگو می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب برند ما بکند، نکته‌ای که به نوبه خود اهمیت فوق العاده ای برای تویوتا دارد."

ظاهراً تویوتا ایده‌های دیگری حتی در صورت قطع همکاری با دو شرکت بزرگ فرانسوی در قالب یک کراس اور کوچک دارد. باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آتی چه اتفاقاتی قرار است میان این شرکت‌ها رخ بدهد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar