نگاهی به کابین فوق العاده مک لارن ۷۲۰ اس کارلکس دیزاین

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به کابین فوق العاده مک لارن 720 اس کارلکس دیزاین

اگر می‌خواهید ابرخودروی ۷۲۰ اس شما ظاهری فوق العاده خاص داخل کابین داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که باید با شاخه MSO مک لارن تماس گرفته و باقی کار را به آن‌ها بسپارید.

با این حال، اگر بخواهید خودروی شما کابین فوق العاده خاص‌تری داشته باشد چه کاری می‌توانید انجام بدهید؟ درست حدس زده‌اید، MSO باز هم پاسخ گوی همه نیازهای شما خواهد بود. آن‌ها حتی می‌تواند برخی از قطعات داخل کابین را در صورت درخواست شما بازطراحی کنند. نکته اینجاست که، با همه این خدمات با ارزش MSO، ما تاکنون هیچ مک لارن ۷۲۰ اسی را بدون چنین کابین بی نظیری ندیده‌ایم.

کابین این خودرو را شرکت تیونر لهستانی به نام کارلکس دیزاین انجام داده که به ارائه طراحی‌های فوق العاده لوکس و خاص روی انواع ابرخودروها در دنیای تیونرها معروف می‌باشد. همه چیز کابین از صندلی‌ها، داشبورد، سقف، پنل درب‌ها یا کنسول مرکزی توسط این تیونر به شیوه‌ای بسیار زیبا و بی همتا بازطراحی شده‌اند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، داخل کابین این خودرو روکش چرم بنفش و آلکانتارا را تقریباً همه جا می‌توان دید و در برخی بخش‌ها، شاهد تکه‌ها و نوارهای چرم سفید، دوخت متضاد سفید و همچنین تزئینات فیبر کربنی هستیم.

روی بدنه این خودرو یک گرافیک باله پرنده کار شده که این باله‌ها روی درب‌ها نصب شده‌اند و زمانی که درب‌های خودرو باز است، ظاهر پرنده‌ای که بال‌های خود را باز کرده تداعی می‌شود. احتمالاً هدف مالک خودرو از سفارش این کار گرافیکی دقیقاً همین بوده است.

بخش فنی خودرو کاملاً دست نخورده باقی مانده و خبری از تیونینگ موتور نیست. این بدین معنی می‌باشد که خودرو همچنان از همان موتور توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی با ۷۱۰ اسب بخار نیرو و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند و صفر تا صد آن، حدوداً ۲.۹ ثانیه می‌باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar