هنسی داج چلنجر دیمون ۴۰۰ متر را در ۹.۱۴ ثانیه طی می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
هنسی داج چلنجر دیمون 400 متر را در 9.14 ثانیه طی می‌کند

داج چلنجر اس آر تی دیمون ۲۰۱۸ خود در حالت استاندارد یک غول سرعت است و داج تخمین زده بتواند صفر تا صد را در ۲.۳ پر کرده و چهار صد متر را در ۹.۶۵ ثانیه طی کند. ولی مهندسان شرکت مهندسی هنسی پرفورمنس ظاهراً به این اعداد فوق العاده شگفت انگیز راضی نیستند. این شرکت تیونر چند روز پیش اعلام کرده که مدل دیمون تقویت شده توسط هنسی صفر تا صد را در ۱.۹ ثانیه پر می‌کند و می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را فقط در ۹.۱۴ ثانیه طی کند.

هنسی روز ۸ مه این رکوردهای دیمون HPE1000 را در پیست خود که لون استار موتور اسپرت پارک نام دارد موفق شده به ثبت برساند. در این رکوردگیری، خودروی تقویت شده هنسی نه تنها توانسته زمان ۴۰۰ متر دیمون استاندارد را بهبود ببخشد، بلکه این کار را با سرعت بیشتری معادل ۲۴۴ کیلومتر بر ساعت در مقایسه با ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت آن خودرو انجام داده است. کل پروسه این تست همراه با زمان کامل ثبت رکورد این خودرو را در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید.

هنسی HPE1000 داج چلنجر اس آر تی دیمون از یک موتور ۶.۲ لیتری هشت سیلندر خورجینی با ۱۰۳۵ اسب بخار نیرو و ۱۲۸۵ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و در مقایسه با نسخه استاندارد این خودرو، شاهد افزایش ۱۹۵ اسب بخاری نیرو و ۳۱۳ نیوتن متری گشتاور هستیم. این کار با تعویض سوپرشارژر اورجینال ۲.۷ لیتری خودرو با یک سوپرشارژر جدید ۴.۵ لیتری و همچنین ارتقای سیستم سوخت، نرم افزار مدیریت موتور، منیفولد ورودی هوا، بدنه دریچه گاز و هدرهای اگزوز انجام شده است.

۲۰۱۸ Dodge Challenger SRT Demon

داج چلنجر اس آر تی دیمون ۲۰۱۸ خود مدلی بسیار کم یاب است و فقط ۳ هزار دستگاه از آن تولید خواهد شد، ولی HPE1000 ظاهراً از آن هم نایاب‌تر خواهد بود. هنسی گفته فقط ۵۰ دستگاه دیمون را تیون خواهد کرد و هر کدام از آن‌ها یک گارانتی محدود ۱ ساله یا ۲۰ هزار کیلومتری خواهند داشت. هنسی هنوز جزئیات قیمت گذاری این خودرو را اعلام نکرده، ولی اگر به فکر استفاده از این آپگرید فوق العاده کمپانی هستید، انتظار یک افزایش قیمت ۵ رقمی را باید روی قیمت ۸۶ هزار دلاری دیمون داشته باشید!

منبع ترجمه: وب سایت مجله اتومبیل

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "هنسی داج چلنجر دیمون ۴۰۰ متر را در ۹.۱۴ ثانیه طی می‌کند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یک ایرانی
مهمان

به نظر من این چلنجر از موستانگ و کامارو بهتره کامارو فقط زیباست و موشتانگم قیمتش خوبه ولی با این میشه همه کار کرد