ورود مرسدس آ ام گ A45 به پیست در تیزر جدید + ویدیو

شنبه 1 دی 97 ساعت 18:46
ورود مرسدس آ ام گ A45 به پیست در تیزر جدید + ویدیو

در حالی که فقط چند روز تا کریسمس باقی مانده، شرکت مرسدس بنز با انتشار یک تیزر ویدیویی از A45 تلاش کرده تا هدیه‌ای مناسب در اختیار علاقه مندان این خودرو قرار بدهد.

این کلیپ که شرکت نام «یک ویدیوی کریسمس متفاوت» روی آن گذاشته، ابتدا با پخش موسیقی سنتی کریسمس شروع می‌شود، ولی بعداً سریعاً فضا عوض شده و همراه با یک موسیقی پرشور و هیجان، این هاچ بک‌های پرفورمنس وارد پیست می‌گردد.

این خودرو که پوشش استتاری رنگی روی خود دارد قرار است جا پای A35 بگذارد. در مقایسه با آن، علاوه بر مجهز شدن به یک موتور جدید قوی‌تر، خودرو به کمک جلوپنجره پان آمریکانا و ۴ سر اگزوز، A45 ظاهر بسیار تهاجمی‌تری هم دارد. این مدل همچنین رینگ‌های آلیاژی ویژه و همان باله A35 را روی خود دارد.

در حالی که در این تیزر ویدیویی جزئیات زیادی از خودرو مشخص نمی‌شود، ولی توبیاس مورس، مدیرعامل مرسدس آ ام گ اخیراً در مصاحبه‌ای برخی از جزئیات این خودرو را اعلام کرده است. از مهم‌ترین این موارد می‌توان به استفاده از موتور کاملاً جدید توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۳۹۵ اسب بخار قدرت اشاره کرد. این بدین معنی می‌باشد که A45 در مقایسه با A35 حداقل ۹۵ اسب بخار قدرت بیشتری دارد.

علاوه بر یک موتور قدرتمند جدید، A45 به یک گیربکس هشت دنده دو کلاچه اتومات مجهز شده و دیگر خبری از گیربکس هفت دنده A35 در آن نیست. ترکیب قدرت بیشتر و افزایش تعداد دنده قطعاً موجب خواهد شد تا A45 به راحتی برادر کوچک‌تر خود را از نظر پرفورمنس شکست بدهد. این خودرو صفر تا صد را در ۴.۷ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است.

همانند قبل، A45 به صورت استاندارد به سیستم دو دیفراسنیل ۴MATIC مجهز می‌باشد. البته خودرو به یک حالت رانندگی کاملاً جدید به نام دریفت مجهز شده که مشابه آن را قبلاً روی خودروی مرسدس آ ام گ GT چهار در کوپه دیده بودیم.

اگر این موارد تاکنون شما را شگفت زده نکرده، باید اشاره کنیم که مورس قبلاً گفته بود شاسی این خودرو در مقایسه با مدل قبلی خود به طرز غیر قابل باوری بهتر شده است. این مدل جدید همچنین در مقایسه با مدل فعلی استحکام بیشتری داشته و سواری نرم‌تر و راحت‌تری ارائه می‌کند.

منبع ترجمه: CarsCoops

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar