ولوو در حال تولید خودروی ضد مرگ

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ولوو در حال تولید خودروی ضد مرگ

یکی از علت های شهرت و محبوبیت مدل های S ماشین های تسلا، امنیت بسیار بالای این وسایل نقلیه است. در همین جهت کمپانی های خودروساز دیگری مثل ولوو هم برای بالا بردن سطح ایمنی سرنشینان ماشین هایشان بی وقفه در تلاش هستند تا بتوانند تا حد ممکن از جان مسافران محافظت نمایند ولی کمپانی سوئدی ذکر شده اندکی پا را فراتر گذاشته و اعلام نموده قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی ماشین هایی را راهی بازار نماید که صد در صد «ضد مرگ» هستند.

مدیر عامل دفتر آمریکای شمالی این کمپانی پیش بینی کرده تا چند سال آتی متقاضی هایی که ماشین های سدان یا کراس اوور Volvo را خریداری می‌کنند به هیچ عنوان در اثر تصادف کشته نخواهند شد و حتی جراحت های عمیق هم نخواهند داشت.

ولوو در حال تولید خودروی ضد مرگ

این ایده از لحاظ نظری بسیار آسان به نظر می‌رسد، ولی اما اجرائی نمودن آن با مشکلاتی زیادی همراه خواهد بود. شرکت ذکر شده در اولین قدم باید ایمنی داخلی خودروهای خود را تا حد امکان افزایش دهد. سپس از فناوری های مدرن مثل سیستم ایجاد فاصله طولی در جاده و ردیاب های تشخیص حیوانات به منظور جلوگیری از انواع تصادفات استفاده نماید.

البته جا دارد اشاره نمائیم که پیش از این هم چنین تکنولوژی هایی را در خودرو های دیگر شاهد بوده ایم، ولی اینکه یک خودروساز با اطمینان کامل در خصوص ایمنی کامل محصولات آینده خود سخن بگوید کاملا جدید است و می‌توان آن را تا حدی تحسین بر انگیز برشمرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "ولوو در حال تولید خودروی ضد مرگ"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرزاد
مهمان

ایرانی جماعت ب جای اینکه یاد بگیره…تا ماشین بیاد ب بازار تمام سعی خودشو میکنه به یه طریق یکی رو تو همون ماشین بکشه و بفرسته اون دنیا

محسن
مهمان

دقیقا مثل پراید